Експерти розповіли, яким інтернет-магазинам українці віддають перевагу

11 грудня 2017, 15:05
Українські відвідувачі онлайн-магазинів віддають перевагу універсальним магазинам, де можна купити різні категорії товарів. Їх підсумковий охоплення аудиторії становить 53,7%

Про це повідомляє Асоціація рітейлерів України

Решта значно відстали. Техніка для дому домоглася охоплення у 12,3%, fashion-рітейл - у 11%, портативна електроніка і косметика - приблизно по 9%. Решта категорії сумарно досягли охоплення у 5%.

Відео дня

Охоплення аудиторії, дані: rau.ua
Охоплення аудиторії, дані: rau.ua Фото:

При цьому, за категоріями часу перебування на сайті і глибина перегляду лідирують інші сектори.

По часу перебування найбільше користувачі залишаються на сайтах fashion-рітейлерів: майже 8 хвилин. Швидше за все з вибором визначаються покупці портативної електроніки і гаджетів. А по глибині перегляду рейтинг очолюють Fashion-магазини. В середньому один користувач, який відвідав сайт цього сегмента рітейлерів, 8,7 рази переходить зі сторінки на сторінку.

У інших цей показник скромніше: покупці косметики відвідують 6,3 сторінок за сеанс, а техніки для дому - 5,8. Замикає рейтинг знову портативна електроніка - всього 3,5 сторінки за візит.

За точкам входу споживачів на цікаві для них сайти найбільше користувачі потрапляють до інтернет-рітейлерів через стандартні пошукові системи такі як google - 37,35%. Далі йдуть прямі заходи на сайт (коли користувач, наприклад, відразу набирає в адресному рядку назву сайту) або переходи за гіперпосиланнями (referrals). Контекстна реклама займає частку у 12,82%.

Джерела трафіку дані: rau.ua
Джерела трафіку дані: rau.ua Фото:

Також помітна частка трафіку генерується у соціальних мережах, які забезпечують лише 4,2% заходів у онлайн-магазини. Лідерами по просуванню інтернет-магазинів є Facebook і Youtube.

Источники траффика дані: rau.ua
Источники траффика дані: rau.ua Фото:

Слід зазначити, що впровадження технології 3G помітно прискорило "мобілізацію" інтернету і змусило рітейлерів активніше впроваджувати нові технології.

Таким чином, дві третини українських відвідувачів купують товари у інтернеті за допомогою мобільних пристроїв.

Найчастіше клієнтами інтернет-магазинів є люди від 25 до 44 років - більше 50%, ще 30% - люди від 18 до 24 і від 45 до 54 року. Старше покоління (більше 55-ти) забезпечує українським онлайн-рітейлерам всього лише 18%.

Для збору інформації використовувалися сервіси Similarweb і alexa.com, які доповнювалися даними з інших відкритих джерел. У матеріалі аналізується період з 1 листопада 2016 року по 31 жовтня 2017- го, оскільки у рітейлерів різного профілю різні "пікові" періоди продажів

Асоціація рітейлерів України - незалежне, профільне об'єднання гравців ринку роздрібної торгівлі та підприємств, безпосередньо пов'язаних з рітейлом.

У число членів Асоціації рітейлерів України входять понад 60 провідних національних брендів, заходи Асоціації відвідують 200-250 представників торгових марок і девелоперів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X