В Україні знизився попит на нові легкові автомобілі
Експерти назвали найпопулярніші серед українців марки легковиків
У першому кварталі 2019 року українці придбали 18,3 тис. нових легкових автомобілів, що на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє асоціація автовиробників України Укравтопром.
Найбільш продаваною маркою стала Renault. З січня по березень українські номери отримали 2554 нових автомобіля цієї марки. У порівнянні з першим кварталом минулого року попит на них виріс на 47%.
На другому місці з результатом 2186 зареєстрованих авто - Toyota зі зниженням попиту квартал до кварталу на 14%.
Третій результат у KIA, реалізація машин якої підскочила в 2,5 рази, до 1702 од.
Четверте місце українці віддали Nissan, придбавши з початку року 1391 новий легковий автомобіль цієї японської марки, на 11% більше, ніж роком раніше.
Замикає топ-5 першого кварталу Skoda з результатом у 1285 авто (+ 4%).
Раніше повідомлялося, що Skoda відмовилась будувати автозавод в Україні.