В роботі електронних сервісів ПриватБанку стався збій

11 листопада 2019, 16:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У Приватбанку вважають, що в збої винен «День Холостяка» — українці масово замовляють товари на AliExpress.

У понеділок, 11 листопада, стався збій у  роботі електронних сервісів ПриватБанку. Клієнти скаржилися на роботу додатку, банкоматів і терміналів поповнення.

Про це повідомляє «Громадське».

Відео дня

У банку вважають, що збій стався через проблеми в роботі процесингового центру. Через розпродаж на AliExpress до «Дня холостяка», банк обслуговував до 70 тис. платежів протягом години.

«Сьогодні була зафіксована дуже велика черга платежів в зв'язку з "Днем холостяка", який влаштовує Aliexpress», - відповіли в ПриватБанку на питання журналістів.

У другій половині дня причини збою вже усунули, сервіси працюють в звичайному режимі.

Нагадаємо, що в цьому році Alibaba встановив черговий рекорд продажів в «День Холостяка» .

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X