«У Метінвесту Ахметова грандіозні прибутки, а УЗ сидить на голодному пайку». Лещенко звинуватив Держрегуляторну службу в саботажі

6 жовтня 2020, 09:50
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Державна регуляторна служба саботує уніфікацію тарифів на перевезення вантажів Укрзалізницею.

Про це член наглядової ради Укрзалізниці, екснардеп Сергій Лещенко заявив в інтерв'ю Радіо НВ.

Він відзначив, що тарифи на перевезення залізної руди мають бути справедливими. Їх підняття в першу чергу створить проблеми для Метінвесту Ріната Ахметова та Вадима Новинського, вважає Лещенко.

Відео дня

Він підкреслив, що Державна регуляторна служба, яка на початку вересня наклала вето на проєкт наказу про збільшення тарифу Укрзалізниці на перевезення порожніх вантажних вагонів, блокує уніфікацію тарифів «не перший раз».

«Їхні вето блокують успіх Укрзалізниці як підприємства, тому тут питання, чи Державна регуляторна служба ухвалює рішення самостійно, чи на них хтось тисне… Але ми бачимо саботаж саме у виконанні цього органу, де зараз навіть немає повноцінного керівника. Там виконувач обов’язків», — сказав Лещенко.

Він додав, що в минулому році «у компанії Метінвест був грандіозний фінансовий результат»: її чистий прибуток склав 8,8 млрд грн.

«Цей чистий прибуток зароблений в тому числі за рахунок Укрзалізниці… В них виручка минулого року була 278 млрд грн, а прибуток — 8,8 млрд грн. А Укрзалізниця сидить на голодному пайку і не отримує справедливого тарифу. Ми возимо дешевше від собівартості цю залізну руду», — заявив член наглядової ради УЗ.

Як повідомлялося, за підрахунками компанії, результат від підвищення тарифів на перевезення залізної руди перевищив би 4 млрд грн.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X