В Америці продавати горілку втричі вигідніше, ніж в Україні - власник Хортиці

3 серпня 2018, 19:58

Власник міжнародного алкогольного холдингу Global Spirits (бренди Хортиця, Shustoff, Мороша та інші) Євген Черняк, який переїхав в Нью-Йорк, пояснив, чому в США вести бізнес вигідніше, ніж в Україні.

"Тут перспективніше ринок, більше людей, вище середній чек, більше купівельна спроможність, краще дороги; хороша екологія, краще медицина, кращі умови для ведення бізнесу, більш проста регуляторна політика, тут долар, а не гривня", - зазначив він в ефірі Радіо НВ.

Відео дня

За його словами, ціна за одиницю продукції "приблизно в три рази вище, виходячи з цього зробіть висновок простими арифметичними підрахунками, наскільки вище маржа".

"Так, мій бізнес впевнено розширюється на ринок Америки і на ринок Канади, який теж для нас важливий, там живе 40 мільйонів наших споживачів з дуже високою середньою заробітною платою. Відповідно, коли бізнес в Україні вести стало нерентабельно, то вибираючи новий майданчик для розширення свого бізнесу, я дивився на найбільш дохідні і ліквідні ринки. Варіанта, в общем-то, є два - це Китай з В'єтнамом, що складається, по-моєму, з 100 мільйонів чоловік поруч з Китаєм. і, відповідно, Америка з Канадою. Тому я тут, жити комфортніше і вест і бізнес ліквідності ", - зазначив Черняк.

Повну версію інтерв'ю з Євгеном Черняком слухайте на Радіо НВ сьогодні о 20:00.

Показати ще новини
Радіо NV
X