Компанія Unilever відмовилася від реклами в Facebook, Instagram і Twitter. Акції соцмереж впали на 7%

27 червня 2020, 01:40

Виробник споживчих товарів Unilever повідомив, що до кінця року відмовляється витрачати гроші на рекламу в Facebook, Twitter і Instagram.

Щорічно компанія витрачає понад мільярд доларів для реклами своїх товарів на різних майданчиках, повідомляє The Verge.

«Продовжувати рекламу на цих платформах наразі не додасть нічого цінного людям і суспільству. Ми будемо проводити постійний моніторинг і при необхідності переглянемо нашу поточну позицію», — повідомили в Unilever.

Відео дня

Після рішення Unilever, акції Facebook і Twitter на біржах подешевшали на 7%, повідомляє Associated Press.

Ряд компаній закликали відмовитися від реклами в популярних соціальних мережах, щоб підштовхнути їх до більш виваженої політики щодо протистояння расизму та дискримінації.

Рух #StopHateForProfit виник на тлі протестів, що спалахнули в США протягом останніх кількох тижнів. В рамках цього руху, шість організацій, в тому числі Антидифамаційна ліга і Національна асоціація зі сприяння прогресу кольорового населення, закликали рекламодавців зупинити свої витрати на рекламу в Facebook в липні через нездатність компанії захистити користувачів від ненависної риторики.

В рамках цієї кампанії від розміщення реклами в Facebook вже відмовилися кілька великих компаній. Зокрема, це міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben & Jerry (Unilever), кінопрокатна компанія Magnolia Pictures, ритейлер The North Face, додаток Talkspace, рекрутингова компанія Upwork, компанія Mozilla і інші.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X