Угода на $68 млрд. Unilever збирається купити бізнес із виробництва товарів для здоров’я, у ньому є частка Pfizer
Компанія Unilever, один із світових лідерів з виробництва продуктів харчування та товарів для дому, хоче купити спільне підприємство GlaxoSmithKline (GSK) та Pfizer з виробництва споживчих товарів для здоров’я.
Сума угоди оцінюється в 50 млрд фунтів стерлінгів ($68,4 млрд), пише The Wall Street Journal.
Пропозиція від Unilever щодо купівлі GSK Consumer Healthcare стала третьою за рахунком. Дві попередні компанія відхилила через низьку оцінку вартості.
Тепер Unilever запропонувала заплатити 41,7 млрд фунтів грошима та 8,3 млрд фунтів акціями. Таким чином, оцінка бізнесу є вищою за прогнозовані аналітиками 45 млрд фунтів, які GSK Consumer Healthcare може отримати у разі виходу на відкритий ринок.
GSK раніше оголошувала, що планує виділити GSK Consumer Healthcare у самостійну компанію з окремим лістингом, але також зазначила, що може розглянути варіант продажу підприємства, у якому 68% акцій належить GSK, ще 32% - Pfizer.
GSK не виключає варіант продажу у випадку, якщо така угода краще відповідатиме інтересам інвесторів.
Водночас розміщення акцій буде вигіднішим з точки зору виплати податків, також компанія зможе отримати додатковий прибуток від позитивної динаміки котирувань.
У результаті потенційна угода може відбутися тільки після виділення GSK Consumer Healthcare в самостійну компанію, яка, швидше за все, відбудеться влітку 2022 року, повідомляє видання.
Unilever в окремій заяві наголосила, що придбання GSK Consumer Healthcare стане «сильним стратегічним кроком», але попередила, що поки що немає ясності щодо того, чи буде укладено угоду. Компанія також повідомила, що планує розширити бізнес із випуску продуктів для краси, гігієни та здоров’я, при цьому продаючи низькоприбутковий бізнес і бренди.
Раніше повідомлялося, що Unilever продає свій чайний бізнес, до якого входить 34 бренди (Lipton, PG tips, Pukka тощо) за 4,5 млрд євро.