Укрзалізниця запустить сервіс для викупу дефіцитних квитків
Укрзалізниця розробляє систему, за допомогою якої пасажири зможуть отримувати повідомлення про появу квитків на поїзди, на яких раніше не було вільних місць.
Про це повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування компанії Олександр Красноштан, пише Delo.
Клієнт може зареєструватися в waiting list, вибрати поїзд, на який квитки вже розкуплені або заброньовані. Якщо в продажу з'явиться вільний квиток, пасажиру в цій системі прийде відповідне повідомлення. При цьому користувачі waiting list отримають першочергове право придбання дефіцитного квитка.
"Тоді, коли з'явиться вільний квиток (хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить в загальну систему продажу, а спочатку проходить через "решето" waiting list. Якщо квиток "не знайшов" свого покупця в waiting list, тоді він піде в загальний продаж", - пояснив Красноштан.
За його словами, така система остаточно закриє питання з перекупниками, хоча за цей рік було зафіксовано тільки один такий випадок.
Красноштан також зазначив, що на сьогодні проблеми з покупкою квитків онлайн виникають через величезної кількості чат ботів, так як онлайн-система продажу квитків досить малопотужна, а чат боти постійно роблять запит про наявність квитків. Тому сайт "лягає" як результат масової роботи чат-ботів.
При цьому Красноштан не уточнив, коли сервіс повідомлень про появу квитків почне працювати.
Укрзалізниця була перетворена на акціонерну компанію в грудні 2015 року. За підсумками 2017 року компанія отримала 100 млн грн прибутку.
До складу Укрзалізниці входять Донецька, Львівська, Одеська, Південна, Південно-Західна і Придніпровська залізниці, а також інші підприємства і організації єдиного виробничо-технологічного комплексу, що забезпечують перевезення вантажів і пасажирів.