Укрзалізниця призупинила повернення квитків через інтернет

13 грудня 2017, 10:41
З 12 грудня Укрзалізниця тимчасово заборонила повернення квитків, оформлених через інтернет. Їх повернення здійснюватиметься тільки через залізничні каси

Про це повідомила прес-служба перевізника.

Метою такого кроку Укрзалізниця називає запобігання зловживанням з квитками.

"На численні прохання пасажирів, таке рішення ухвалено для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на потяги", - пояснили в компанії.

Відео дня

За даними аналізу фахівців Укрзалізниці, переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати", - йдеться в повідомленні.

Обмеження буде скасоване після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.


Укрзалізниця - монополіст залізничних перевезень в Україні.

У 2016 році комапния, згідно з міжнародними стандартами фінансової звітності, скоротила збиток в 2,3 рази, або на 9,5 млрд грн - до 7,3 млрд грн порівняно з 2015 роком.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X