Укрзалізниця отримає 60 млн євро на модернізацію локомотивів

30 червня 2016, 11:10
1231
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Укрзалізниця отримає 60 млн євро на модернізацію локомотивів

Німецький держбанк KfW має намір виділити Укрзалізниці 60 млн євро кредиту на модернізацію локомотивів

Загальний обсяг кредиту становитиме 300 млн євро, але більша частина цих коштів може бути використана для відновлення інфраструктури Донбасу. "Якщо оцінювати обсяги фінансування за напрямками, то на проекти по енергетиці виділено 150 млн євро, інфраструктурні - 80,67 млн євро, на закупівлю обладнання для модернізації локомотивного парку - 60 млн євро", - міністр регіонального розвитку, будівництва і ЖКГ Геннадій Зубко.

Директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк зазначає, що заробити на проекті з модернізації можуть Bombardier, Siemens, General Electric, а також Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ).

"Зараз потрібна чітка прозора тендерна процедура для вибору підрядника", - каже Вовк. Також, за його словами, важливо локалізувати виробництво в Україні. За його словами, краще завантажувати власні виробничі потужності, ніж чужі.

Екс заступник міністра інфраструктури Олександр Кава пояснює, що в першу чергу Укрзалізниці необхідні двосистемні електровози. "Вони дозволять суттєво підвищити ефективність вантажних перевезень на залізниці", - говорить він. Модернізувати можна тепловози, а електровози потрібні нові, так як їх модернізація неможлива, підкреслює Кава.

Вовк вважає, що найбільш оптимальний механізм, який може спрацювати на даний момент – це глибока модернізація існуючих локомотивів. За його словами, є напрацювання щодо модернізації є практично у всіх згаданих раніше компаніях. “У них підвищується коефіцієнт корисної дії, але витрати при цьому нижче. Через цей досвід пройшла Прибалтика", - пояснює Вовк.

У компанії, яка є постачальником технічного рішення є гарантійний період, який включає гарантійні ремонти. "Тут аналогія з Hyundai, яка займається обслуговуванням власних потягів", - говорить він. Для того, щоб це робити ефективно, потрібно власне депо, яке буде орієнтовано під конкретний тип поїздів.

За словами Кави, термін по модернізації залежить від умови фінансування, від моделі і від того, чи є готовий проект з модернізації моделі тепловоза. Так модернізація ЧМЕ3 і тепловоза М62 вже проводилася. Тоді як досвіду модернізації моделі 2ТЭ116 немає.

Зверніть увагу

4 січня, 09:45
Лонгріди
thumb img
Спецпроект
29 грудня 2018, 22:38
Лонгріди
thumb img
Спецпроект

Вибір редакції

Події

Вчора, 17:45

article_img
Наші люди. Діаспора стала двигуном українського лобі в США та збирає мільйони доларів для батьківщини
LIFE

Вчора, 19:52

article_img
Їсти як німець. Гастротур Ектора Хіменеса-Браво по Баварії
Лонгріди

Вчора, 16:54

article_img
Три історії про людей, які борються за Херсонщину

Головне

Геополітика

Вчора, 21:35

article_img
Ізраїль і Чад відновлять дипломатичні відносини через 47 років після розриву
Країни

Вчора, 13:30

article_img
Біля автоколони губернатора одного з міст Афганістану вибухнула бомба, загинуло щонайменше восьмеро силовиків
Економіка

Вчора, 13:15

article_img
Інфраструктурний підйом. В Україні рекордними обсягами будують дороги, аеропорти, мости