Укрзалізниця хоче відмовитися від ProZorro
Про це повідомив в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов, передає прес-служба компанії.
За словами чиновника, в тендерах, які проводить Укрзалізниця із закупівлі продукції для залізничної інфраструктури, беруть участь не самі виробники, а посередники, які виходять на торги з цінами, майже вдвічі вище реальної вартості продукції самих виробників.
Ситуацію ускладнює і те, що компанії, так звані "прокладки", блокують торги скаргами в АМКУ і затягують терміни їх проведення, зриваючи поставки. Це може негативно впливати на безпеку руху і операційну діяльність перевізника.
"Потрібен механізм, за яким можна задовольнити інтереси українських виробників і забезпечити Укрзалізниці стабільні постачання продукції за справедливими цінами. Ми розглядаємо можливість укладання прямих договорів за переговорною процедурою, а також застосовуватимемо спеціальні процедури закупівель, якщо це дозволяє законодавство", - додав Кравцов.
Він також запропонував розглянути можливість укладання довгострокових контрактів з виробниками продукції.
Нагадаємо, в червні 2016 року Укрзалізниця розпочала здійснювати закупівлі дизельного палива і меблів через систему державних електронних закупівель ProZorro.
Також раніше повідомлялося, що ProZorro в минулому році допомогла заощадити близько 7 млрд грн. Економія від ProZorro становить 13% від суми контрактів.