«Залізні друзі». Укрзалізниця запускає програму лояльності для пасажирів

Бали накопичуються за подолані кілометри (Фото:Укрзалізниця)
Укрзалізниця запустила програму лояльності для пасажирів, учасником якої може стати кожен зареєстрований користувач мобільного застосунку перевізника.
Як повідомляє пресслужба перевізника, подолані залізницею кілометри для учасників програми трансформуються у бали — «обіймашки».
Обіймашки генеруються автоматично щоразу, коли пасажир подорожує залізницею та використовує квитки, придбані у мобільному застосунку. У рахунок йдуть квитки всіх пасажирів, які куплено через профіль.
Зокрема:
- за кожен 1 км подорожі у вагоні плацкарт або 2 класі регіональних поїздів — нараховується 1 обіймашка;
- за кожен 1 км подорожі у вагоні купе, міжнародному RIC, або 2-м класом Інтерсіті+ або 1 класі регіональних поїздів — нараховується 2 обіймашки;
- за кожен 1 км подорожі у вагоні СВ, або 1-м класом Інтерсіті+ - нараховується 3 обіймашки.
За квитки, які повертаються, обіймашки не нараховуються. Також вони не нараховуються за подорожі поїздами формування не Укрзалізниці.
Плануються додаткові партнерські програми, які нададуть нові можливості збирати бали. Крім того, програма лояльності фіксуватиме й особисті рекорди залізничних мандрівників.
У період з 12 січня по 31 березня 2023 року включно за свої перші 10 тисяч обіймашок пасажири отримають гарантовані подарунки від партнера першого етапу винагород — компанії Mastercard.
Обіймашки не можуть бути обміняні/надані учаснику програми грошовим або іншим не передбаченим правилами програми еквівалентом. Термін придатності накопичених балів — 1 рік.
Нагадаємо, раніше Укрзалізниця мала програму лояльності для пасажирів швидкісних потягів Інтерсіті та Інтерсіті+.