Так система влаштована. Менеджменту Укрзалізниці однаково, що з пасажирськими перевезеннями — Криклій

30 січня 2020, 18:44

Укрзалізницю розділять на три компанії. Міністр інфраструктури пояснив, навіщо.

Укрзалізниця в межах наявної структури не зацікавлена в розвитку пасажирських перевезень і підтримує їх на мінімально життєздатному рівні. Про це в інтерв'ю журналу НВ розповів міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Відео дня

«Коли у менеджменту показник винагороди прив’язаний до фінансових результатів, то їм цікаво розвивати те, що прибутково. А це — вантажні перевезення. І їм абсолютно все одно, давайте говорити відверто, що відбувається в пасажирських. А повинен бути конкретний менеджмент, який виключно цим стане займатися», — заявив міністр, пояснюючи, чому Укрзалізницю необхідно розділити на три компанії.

За його словами, буде окремий підрозділ, який відповідатиме виключно за вантажоперевезення. І окремий — за пасажирські перевезення. Третій підрозділ залізниці, інфраструктурний, об'єднає станції, залізничні колії і так далі.

«Зараз у нас існує крос-субсидування між підрозділами. Тобто вантажні перевезення заробляють, а пасажирські - ні. І ось перші субсидують других на суму 12−14 млрд грн на рік. Це непрозорий процес. В рамках нової структури буде більше прозорості: вантажний підрозділ буде віддавати прибуток у вигляді дивідендів до бюджету, а пасажирський, відповідно, вже отримувати субсидування від держави», — розповів Криклій.

Повністю інтерв'ю з міністром інфраструктури читайте в журналі НВ № 3 від 30 січня.

Показати ще новини
Радіо NV
X