Укрпошта вирішила конфлікт із ПриватБанком

11 грудня 2018, 12:12

Укрпошта вирішила конфлікт із ПриватБанком через публікацію фотографії листівки в Чернівцях, в якій банк закликає користуватися його послугами для отримання пенсій, оскільки "Укрпошта припиняє їхню доставку".

"Керівництво Приватбанку рішуче засуджує використання недостовірної інформації, яка може призвести до негативних наслідків інших бізнес та державних установ, особливо в умовах воєнного часу", - повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський в своєму Facebook.

Відео дня

За його словами, ПриватБанк взяв на себе зобов`язання в триденний термін провести серед своїх співробітників інструктаж про неприпустимість використання подібної інформації для залучення клієнтів.

"Заходи дисциплінарного характеру будуть вжиті до відповідних працівників. Додатково, буде заборонена матеріальна чи інша мотивація працівників ПАТ Укрпошта (листонош та операторів) з метою переведення поточних клієнтів ПАТ Укрпошта на обслуговування в Приватбанк", - написав Смілянський.

Гендиректор Укрпошти також додав, що установи продовжать свою співпрацю.

Нагадаємо, 10 грудня генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський опублікував у своїй сторінці в Facebook фотографію листівки, в якій банк закликає користуватися його послугами для отримання пенсій, оскільки "Укрпошта припиняє доставку пенсій" з 1 січня 2019 року. За словами гендиректора поштового оператора, фото було зроблено жителем Чернівців.

Через цей інцидент Смілянський пригрозив відключити термінали ПриватБанку в мережі Укрпошти.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X