Українці зможуть відправити мобільну техніку Samsung в сервіс, не відвідуючи його самостійно

6 березня 2017, 12:22
Новини компаній

Відправка мобільної техніки в сервіс для українських користувачів стала ще простішою. Починаючи з 30 січня в разі потреби жителі України можуть переслати пристрій Samsung в офіційний сервісний центр компанії, без необхідності відвідувати його особисто

Проект став результатом спільних зусиль компаній «Samsung Electronics Україна» і «Нова пошта». Вони розширили дію послуги «Pick-Up сервіс» на територію всієї країни. *

Відео дня

Як це працює?

За допомогою «Pick-Up сервіс» користувач може відправити свій гаджет з будь-якого відділення компанії «Нова пошта» в сервісний центр абсолютно безкоштовно. А за необхідності - може зробити це з дому або офіса. Послуга поширюється на смартфони, планшети та іншу мобільну техніку. Після того, як пристрій буде відремонтовано, «Нова пошта» відправить його назад також безкоштовно.

Що потрібно зробити?

Послуга працює максимально просто. Необхідно відвідати найближче відділення компанії «Нова пошта» або зателефонувати на безкоштовну лінію «Samsung Electronics Україна» за телефоном 0 800 502 000 для виклику кур'єра.

І довго чекати?

Ні, звичайно все дуже швидко. Коли в сервісному центрі отримають пристрій, то зв'яжуться з клієнтом і уточнять деталі зворотної доставки і терміни роботи. Як правило, на все йде близько трьох днів.

Це тільки для гарантійного ремонту?

Безкоштовна доставка пристроїв Samsung діє не тільки для гарантійних, але й для негарантійних випадків. У другому випадку ремонт почнуть тільки після того, як фахівці сервісного центру зв'яжуться з клієнтом і отримають згоду на роботу і її вартість. Швидкість робіт залишається незмінною - в середньому приблизно три дні.

Як сервіс працює настільки швидко?

Компанія «Samsung Electronics Україна» створила професійний контактний центр з підтримкою послуги віддаленої настройки і найширшу сервісну мережу в Україні. У неї входить 115 авторизованих пунктів. Якість доведено оцінкою користувачів - компанія вже кілька років отримує звання «Сервіс побутової техніки року» в рамках Міжнародного фестивалю-конкурсу торгових марок «Вибір року».

Чи можна бути впевненим у надійності пересилки?

«Послуга працювала в пробному режимі всього протягом декількох місяців, проте відгуки користувачів про неї підтвердили зручність і унікальність цього сервісу», - пояснив Олексій Роман, керівник департаменту сервісу «Samsung Electronics Україна». «Нова пошта» також запевняє в зручності сервісу. «Ми бачимо клієнтський сервіс саме в додаткових можливостях», - підкреслив Максим Рабинович, директор з розвитку компанії.

*Детальніше про послугу на сайті www.samsung.com/ua/nova-poshta/, послуга не доступна на території проведення АТО і в Автономній республіці Крим

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X