Українці стали частіше купувати автомобілі преміум-класу - інфографіка
В січні 2015 року частка преміум-сегмента на автомобільному ринку країни становила 8.2%. У квітні вона зросла до 14.5%. А до листопада вже досягла 15.5%. Всього в минулому році в Україні було продано 50,9 тис. автомобілів – 6,2 тис. з них преміум-класу, тобто 12,2%.
У 2016 частка преміум-сегменту продовжувала зростати. У березні вона коливалася в районі 17,9%, в червні трохи впала - до 16,9%. За прогнозами Ніссан Мотор Україна, до кінця цього року частка буде триматися на рівні 14-15%.
Цікаво, що зростання спостерігається не тільки в частці, але і в кількості. За перші 6 місяців 2016 року в Україні було продано 29,4 тис. автомобілів, з яких 4,9 тис. – преміальні. У свою чергу, за аналогічний період минулого року українці купили 19,3 тис., преміум-класу - 2,2 тис.
Є кілька причин для зростання продажу дорогих автомобілів. По-перше, відкладений попит. "Люди, які хотіли придбати автомобіль, але не були впевнені в політичній і економічній стабільності України, зараз потроху починають ці гроші витрачати", – пояснив Володимир Іванов, менеджер з комунікацій компанії Ніссан Мотор Україна. За його словами, в цьому році на купівлю нових автомобілів українці витратили 20 млрд грн. Крім того, знизилася середня ціна на преміальні марки.