Українці стали активніше купувати квитки на поїзд через інтернет
З початку 2018 року через інтернет-сервіси Укрзалізниці пасажири придбали понад 14 млн квитків. Загалом з початку впровадження послуги реалізовано через всесвітню мережу 70 млн квитків.
Такі дані оприлюднила прес-служба Укрзалізниці.
Таким чином через електронні канали пасажири купують близько 50% квитків від загального продажу. Тоді як ще у 2011 році, коли було впроваджено оформлення квитків через офіційний сайт компанії, цей показника сягав лише 1%.
Зазначимо, що у 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41% залізничних квитків від загального продажу. Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16,7 млн (34% від загального продажу.
Онлайн-квитки можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім деяких додаткових.
"На додаткові поїзди та міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.
- Читайте також: В Україні подорожчали залізничні квитки
Також квитки через інтернет можна оформити на 31 регіональний поїзд і на міжнародні поїзди № 705 та № 715 Київ – Перемишль, № 751/752 Здолбунів – Холм, № 735/736 Одеса – Перемишль і № 753/754 Ковель – Холм.
При оформленні квитків через інтернет пасажир може самостійно обрати потрібний поїзд, тип вагона й місце. Також пасажир може обрати вагон із кондиціюванням.
Укрзалізниця була перетворена на акціонерну компанію в грудні 2015 року. За підсумками 2017 року компанія отримала 100 млн грн прибутку.
До складу Укрзалізниці входять Донецька, Львівська, Одеська, Південна, Південно-Західна і Придніпровська залізниці, а також інші підприємства і організації єдиного виробничо-технологічного комплексу, що забезпечують перевезення вантажів і пасажирів.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.