Український виробник молокопродуктів за два роки вийшов на 15 нових ринків

14 вересня 2020, 15:27

Компанія Терра Фуд, один із найбільших виробників молочних продуктів в Україні, за останні два роки вийшла на 15 нових експортних ринків.

«Компанія почала поставки спредів, масла, плавлених і твердих сирів до Болгарії, Македонії, Ірану, Катару, Палестини, Габону, Мавританії, Нігеру, Танзанії, Гани, Беніну, Бахрейну, Конго, Сенегалу, Кот-д'Івуару», — повідомили у Терра Фуд.

Відео дня

Загалом продукція компанії представлена на 55 експортних ринках.

Як розповів Максим Войтович, директор із зовнішньоекономічної діяльності Терра Фуд, за результатами першого півріччя 2020 року, продукція Терра Фуд стала лідером у експорті спредів та сирних продуктів до Азербайджану, спредів, сирних продуктів і масла до Молдови, спредів до Оману, Лівії і на Кубу.

На закордонних ринках представлені власні бренди компанії (ТМ Тульчинка, TM Gold Valley, TM 100 Cows, TM Laktika) і продукція, яку Терра Фуд виробляє на замовлення місцевих ВТМ (власна торгова марка).

Терра Фуд — вертикально-орієнтований агропромисловий холдинг, який спеціалізується на виробництві м’ясної та молочної продукції. На українському ринку представлена ТМ Ферма, Біла лінія, Тульчинка, Premialle, Золотий резерв, Вапнярка та ін. Виробничі потужності Терра Фуд включають 11 молочних підприємств.

У рейтингу топ-100 найдорожчих брендів України, складеному журналом НВ і компанією MPP Consulting, ТМ Тульчинка займає 40-е місце (вартість бренду $37 млн), ТМ Біла лінія — 44-е місце ($31 млн).

Показати ще новини
Радіо НВ
X