Заснований українками маркетплейс цифрового одягу залучив $15 млн інвестицій

Маркетплейс цифрового одягу залучив інвестиції від європейської компанії Greenfield (Фото:DRESSX via Facebook)
Заснований українками маркетплейс цифрового одягу DressX залучив інвестиції на суму $15 млн.
Заснований українками маркетплейс цифрового одягу DressX залучив $15 млн інвестицій. Про це пише видання VentureBeat.
Каталог платформи DressX включає понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів та під власним брендом.
Раунд очолила європейська інвестиційна компанія Greenfield, що спеціалізується на проектах із сфери Web3. Також у раунді взяли участь Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao.
За даними Crunchbase всього на рахунку DressX $19 млн інвестицій. Остання угода була закрита наприкінці лютого 2023 року.
У липні 2021 року заснований українками магазин цифрового одягу DressX залучив $2 млн.