Вся надія на IT та крафт. Який український бізнес має шанс на успіх за кордоном — дослідження

27 вересня, 16:10
З якими проблемами зіштовхується український малий та середній бізнес зараз — дослідження (Фото:Goodluz/Depositphotos)

З якими проблемами зіштовхується український малий та середній бізнес зараз — дослідження (Фото:Goodluz/Depositphotos)

Українські підприємці вважають найбільш перспективними бестселерами України у світі IT-послуги (49%), український дизайнерський одяг (28%), крафтові продукти (26%) та прикраси, у тому числі ювелірні (23%).

Про це свідчать результати дослідження Mastercard SME Index.

Для розширення ринків збуту 28% працюючих підприємців вже продають свої товари чи послуги за кордон: 16% розпочали закордонні продажі до війни, 12% - після її початку. 21% працюючих МСБ планують розширювати географію продажів у майбутньому.

Відео дня

Найбільше українські підприємці продають свої товари та послуги на ринки США (30%), Польщі (27%), Німеччини (13%), Великої Британії (10%), Литви (10%) та Канади (10%). Серед найбільш пріоритетних ринків, які український бізнес розглядає для подальшого розширення географії продажів, — Польща (61%), Болгарія (13%), Велика Британія (13%), Італія (11%) та Молдова (11%).

Основними бар'єрами, які заважають вийти на іноземні ринки, є нестача фінансових ресурсів (29%), профільних знань (27%) та брак виробничих потужностей (12%).

У рамках дослідження, підприємці виділили IT-послуги (49%) як найбільш перспективний бестселер України у світі, що матиме найбільший попит на міжнародній арені. Серед інших потенційних українських бестселерів назвали: український дизайнерський одяг (28%), крафтові продукти (26%) та прикраси, у тому числі ювелірні (23%).

Нагадаємо, фінансова корпорація розвитку США Development Finance Corporation, яка є агентством федерального уряду США, повідомила про готовність кредитувати український бізнес у межах окремих проєктів на суми від $1 млн до $1 млрд на кожен з них.

Редактор: Марія Ївженко
Показати ще новини
Радіо НВ
X