Український виробник ліфтів вирішив значно збільшити виробництво
Про це заявив директор заводу Ігор Ткаченко, передає агентство Інтерфакс-Україна.
"Розширення почали у зв'язку з відчутним дефіцитом потужностей: завантаження - від 80% в низький сезон", - сказав він.
Проект реалізується коштом українських інвестицій, проте їх суму в компанії не розголошують.
Крім того, за словами Ткаченка, розширення потужностей проводиться в рамках п'ятирічного плану розвитку компанії, яким до 2021 року пріоритетним напрямком визначено розширення експорту.
"Це пов'язано з тим, що український ринок досить обмежений, його обсяг оцінюється в 2 тис. од. на рік, а, наприклад, польський - понад 6 тис. од.", - пояснив він.
Поки поставки на експорт - це разові проекти компанії. При цьому Польща, де з 2015 року функціонує представництво заводу, є основним ринком його експорту.
"У різних регіонах Польщі запущено кілька пілотних проектів з перспективою експансії. Власне, під нього, в тому числі, і будуються нові виробничі потужності - для забезпечення безперебійних поставок на зовнішні ринки", - резюмував директор компанії.
Євроформат - група компаній, яка працює на ринку України понад 15 років. Спеціалізується на виробництві продукції та наданні послуг для житлового та комерційного будівництв. В даний час завод Євроформат випускає щомісяця близько 120 ліфтів.
У 2016 році завод Євроформат збільшив чистий дохід на 37% в порівнянні з 2015 роком - до 187,8 млн грн. При цьому, чистий прибуток у 2016 році склала лише 60 тис. грн (роком раніше збиток заводу склав близько 7 млн грн).