Український медійний ринок реклами в інтернеті перевищив 1 млрд грн
За перше півріччя 2018 року обсяг ринку медійної інтернет-реклами України склав 1,1 млрд грн, що на 32% перевищує показник аналогічного періоду минулого року.
Про це свідчить дослідження Інтернет Асоціації України.
Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами склала 56,1%.
Банерна реклама займає 42,3% на ринку інтернет-реклами, In-stream video - 34,9%, In-page video - 8,2%, спонсорство - 5,9%.
Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви) складають 8,7% медіаринку.
Частка банерної мобільної інтернет-реклами становить 18,2%, In-stream video - 10,1%, In-page video (content-roll) - 0,5%, нестандартних рішень - 0,6%, спонсорства - 0,9 %.
Нагадаємо, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні у 2017 році склав 2,5 млрд грн, що на 40% більше, ніж в 2016 році.
При цьому, у доларах цей показник перевищив рівень 2012 року - $94,4 млн проти $74,33 мл, але ще не досяг рівня 2013 року ($114,6 млн).
Зазначимо, що за даними медіакоммунікаціонного агентства Zenith, до 2020 року 30,5% глобальних рекламних інвестицій припадатиме на мобільну рекламу в порівнянні з 19,2% в 2017 році. У 2021 році вона може обігнати телерекламу.