Український e-commerce зростає швидше за всіх у Європі - інфографіка

1 червня 2016, 14:44
848
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Український e-commerce зростає швидше за всіх у Європі - інфографіка - фото

У минулому році онлайн покупки здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач у мережі

Відповідно до звіту європейської Асоціації електронної комерції Ecommerce Europe, в минулому році зростання українського ринку e-commerce становить 35%, а загальна сума продажів перевищила мільярд євро

Про це повідомляє Українська рітейл асоціація.

Згідно з дослідженням European b2c e-commerce report 2016, минулого року через інтернет реалізували товарів на 1,058 млрд євро. Роком раніше цей показник був на рівні 784 млн євро. Під час роботи врахували тільки продаж товарів, а даних про послуги в асоціації немає.

Покупку за допомогою інтернету здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач в мережі. Середній чек становив 286 євро, це на 20 євро більше, ніж, наприклад, в Болгарії. Для порівняння в Румунії – 786 євро, в Росії – 685 євро.

Лідером на українському e-commerce є Rozetka.ua з 23,6 млн відвідувань в місяць. За ним йдуть Allo – 3,5 млн відвідувань, ModnaCasta – 2,8 млн, Comfy – 2,6 млн і замикає топ-5 F.ua з 2,4 млн.

В цьому році, вважають експерти Ecommerce Europe, темпи зростання в Україні збережуться. За їхніми прогнозами, зростання становитиме 35%, загальна сума угод дійде до 1,429 млрд євро.

У Східній Європі Україна посіла третє місце за обсягом онлайн продажів. На перше потрапила Росія – 20,5 млрд євро, на друге Румунія – 1,5 млрд євро. Обсяги російського e-commerce сповільнилися і становили 6,6% в 2015 році порівняно з 31% роком раніше. Середній показник зростання у Східній Європі – 9,1%.

У минулому році європейські споживачі купили товари і послуги в онлайні на 455,3 млрд євро, це на 13,3%, ніж роком раніше. Покупки в інтернеті здійснювали 296 млн осіб.

Країни Західної Європи, як і раніше, залишаються найбільшими ринками e-commerce. У Великобританії онлайн продажі товарів і послуг принесли 157,1 млрд євро, у Франції – 64,9 млрд євро, в Німеччині – 59,7 млрд євро. При цьому 50,4% становили покупки матеріальних речей, а 49,6% – послуги.

Найвищі показники продажів в інтернет-гіганта Amazon. За 2015 рік в Європі він продав товарів на 24,2 млрд євро. У першу п'ятірку увійшли німецький Otto (6,452 млрд євро), Apple (3,75 млрд євро), британські мережі Tesco (3,7 млрд євро) і Home Retail Group (2,3 млрд євро).

Телеграм НВ

Підпишіться на наш канал у Телеграм. Там ми публікуємо термінові новини та найцікавіші історії дня України та світу.

Підписатися

ТОП 3

Компанії/Ринки

20 березня, 11:12

thumb img
"Вкрадені ліцензії не купують, пацани. Ви будете сидіти з валізою без ручки дуже довго". Головне з інтерв'ю Коболєва Бігусу
5722
Компанії/Ринки

Вчора, 18:13

thumb img
Англійський комерційний суд заборонив Газпрому виводити активи з Англії та Нідерландів
4820
Компанії/Ринки

20 березня, 08:42

thumb img
"Перше питання: яка там зарплата?" Коболєв заявив, що не хоче бути ні головою Міненерго, ні прем'єром
4750

Головне

Країни

Сьогодні, 04:56

thumb img
Вибух на заводі в Китаї: 44 людей загинули, 640 осіб отримали поранення
Країни

Вчора, 17:06

thumb img
Аварія порома в Іраку: кількість загиблих зросла до 71
Політика

Вчора, 17:00

thumb img
50 тисяч доларів за допис. Скільки кандидати в президенти України витрачають на рекламу в Facebook