Завоювання Азії. Українська курятина відкриває ринки Японії, а соуси Чумак — Сінгапуру

21 серпня 2019, 12:56
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Держпотребслужба погодила з Японією ветеринарні сертифікати на м’ясо птиці, а компанія Чумак почала експортувати продукцію в Сінгапур

Держслужба з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів і компетентний орган Японії узгодили форму міжнародного ветеринарного сертифіката на експорт м’яса птиці, повідомляє українське відомство.

Відео дня

Йдеться про ветсертифікат на м’ясо птиці, яке експортується з України в Японію. Також компетентні органи обох країн узгодили імпортні вимоги до здоров’я тварин для ввезення м’яса птиці з України до Японії.

Також, як повідомляють Українські новини, компанія Чумак почала експорт своєї продукції в Сінгапур. Чумак відправив в Азію соуси, смузі, кетчупи, зокрема органічні. Продукція буде реалізовуватися в мережі онлайн-супермаркетів RedMart, яка входить у групу компаній Lazada, представлену в Індонезії, Малайзії, Філіппінах, Сінгапурі, Таїланді і В'єтнамі.

Раніше повідомлялося, що інвесткомпанія Dragon Capital 27 травня оголосила про продаж всієї своєї частки в компанії Чумак. Компанію купує Delta Wilmar — українська філія Wilmar International, однієї з найбільших агропромислових компаній в Азії.

Також повідомлялося, що основним покупцем української курятини за 7 місяців 2019 року стала Саудівська Аравія.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X