Україна залишила Росію без двигунів для літаків Ан-148

5 коментувати
 Виробником двигунів Д-436 є запорізьке підприємства Мотор Січ
Фото: Wikimedia Commons/Vitaly V. Kuzmin

Виробником двигунів Д-436 є запорізьке підприємства Мотор Січ

Україна припинила поставки двигунів Д-436 для пасажирських літаків Ан-148, що збираються у Росії.

Про це повідомив заступник міністра промисловості РФ Олег Бочаров, передає ТАСС.

"На жаль, влада України заборонила постачати 436-й двигун для цивільних цілей", - заявив він.

Також наголошується, що виробником двигунів Д-436 є запорізьке підприємства Мотор Січ. Агрегати встановлюються на літаки Ан-148, що збираються Воронезьким авіабудівним заводом, а також на літаки-амфібії Бе-200, які збирають на потужностях Таганрозького авіакомплексу ім. Бериева.

Раніше стало відомо, що саме через літак Ан-124-100 Антонов розриває співпрацю з російською компанією.

Таким чином, держпідприємство Антонов може ввести заборону на використання Росією літаків Ан-124-100 Руслан.

Пізніше Міністерство промисловості і торгівлі Росії заявило, що "українське держпідприємство Антонов не виконує свої зобов'язання з підтримки льотної придатності транспортних літаків Ан-124-100 Руслан".

Нагадаємо, що у листопаді ЗМІ повідомляли, що Україна і Росія вели переговори про відновлення співпраці навколо продовження льотної придатності літаків Руслан (Ан-124-100).

Відзначимо, що державне підприємство Антонов заявляло, що виконає роботи з оцінки технічного стану літака Ан-124-100 Руслан російської авіакомпанії Волга-Дніпро. Крім того, у держпідприємстві заявили, що Волга-Дніпро не входить до переліку компаній, в яких згідно з рішенням РНБО України застосовуються санкції.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: