Україна закупила п'ять партій ядерного палива з Росії

23 жовтня 2017, 16:54
1071
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Фото: 112.ua

Всього у 2017 році буде закуплено 11 партій російського палива

Національна атомна енергогенеруюча компанія (НАЕК) Енергоатом закупить 17 партій свіжого ядерного палива для своїх енергоблоків

Про це повідомив перший віце-президент компанії Олександр Шавлак, передає Інтерфакс-Україна.

Він зазначив, що компанія планує закупити 11 партій палива з РФ (дев'ять партій для реакторів ВВЕР-1000 і дві партії - для ВВЕР -440).

За його словами, на даний момент вже отримано п'ять партій російського палива.

Крім того, в поточному році планується закупити шість партій ядерного палива виробництва компанії Westinghouse, з цієї кількості поставлено вже п'ять партій.

За словами Шавлакова, в поточному році планується також 5 рейсів з вивезення відпрацьованого ядерного палива в Росію, з них вже здійснено чотири рейси.

Нагадаємо, Україна з початку року заплатила РФ за ядерне паливо $130 млн.

Також раніше повідомлялося, що з початку року Україна імпортувала з Росії (компанія ТВЕЛ) ядерного палива на суму $63,8 млн, а також купила у компанії Westinghouse (з виробничих потужностей в Швеції) на $57,6 млн. При цьому, в квітні 2017 року Україна не імпортувала ядерне паливо взагалі.

Вибір редакції

Політика

Сьогодні, 13:24

article_img
Королі готівки. Хто з ключових кандидатів у президенти має найбільше грошей "на руках"
Країни

Сьогодні, 09:29

article_img
Дольче Віта. За формування громадської думки в РФ пропагандисти отримують шалені гроші
Події

Сьогодні, 11:39

article_img
Джокер, офіцерська кісточка та інші офіційні особи. Краще за тиждень за версією головного редактора NV.ua

Головне

Політика

Сьогодні, 13:24

article_img
Королі готівки. Хто з ключових кандидатів у президенти має найбільше грошей "на руках"
Футбол

Сьогодні, 13:41

article_img
Президент українського футбольного клубу пояснив зняття команди з чемпіонату
Компанії/Ринки

Вчора, 14:42

article_img
Мистецтво привертати увагу. Історія успіху креативного агентства Banda