Український ліс з нідерландським корінням

13 листопада 2019, 10:15
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Відродження «зеленого» статусу України (Фото:Рійк Цваан Україна)

Відродження «зеленого» статусу України (Фото:Рійк Цваан Україна)

Найбільші міжнародні компанії з нідерландськими капіталами, що працюють в Україні, провели масштабний еко-флешмоб, посадивши одночасно 8 тисяч дерев. Це досягнення, зафіксоване в Книзі рекордів України, стало запрошенням на challenge, де кожен зможе зробити свій внесок у відродження «зеленого» статусу нашої країни і відновлення балансу глобальної екосистеми.

«Зовсім нещодавно ми відзначали 20-річчя відкриття дочірнього представництва знаменитої нідерландської компанії Rijk Zwaan в Україні, яка входить у топ 5 світових компаній, що займаються селекцією насіння овочевих культур. Ми хотіли зробити щось дійсно важливе і корисне, адже кияни і всі українці були надзвичайно стурбовані якістю повітря в столиці й іншими екологічними проблемами, — говорить Іво Кюмюрджієв, директор ТОВ „Рійк Цваан Україна“. — З огляду на те, що основною місією нашої компанії є турбота про здорове майбутнє кожної людини, а це не тільки пропаганда здорового харчування та інноваційні розробки в селекції насіння овочевих культур для вирощування смачних і корисних овочів, але і турбота про навколишнє середовище, ми замислилися про те, як можемо допомогти у вирішенні даної проблеми». Креативна ідея народилася швидко, хоч і потребувала значних зусиль з її реалізації на практиці.

В результаті флешмоб-акція #Sharing_a_healthy_future_for_Ukraine по висадці дерев стала важливою еко-інвестицією нідерландського бізнесу в збереження природи і забезпечення екологічної безпеки кожного українця. Крім «Рійк Цваан Україна» і Посольства Королівства Нідерландів, її діяльними учасниками стали: ТМ Lipton компанії «Юнілівер Україна», що представляють британо-нідерландський концерн Unilever, також представництво групи Air France-KLM в Україні. Тобто компанії, для яких принципи соціальної корпоративної відповідальності є основоположними в їхній щоденній діяльності.

Рійк Цваан Україна
Фото: Рійк Цваан Україна

«Ще з 2010 року наша компанія імплементує План сталого розвитку Unilever, метою якого є поліпшення здоров’я і добробуту більш ніж мільярда людей і зниження вдвічі впливу на навколишнє середовище, — підкреслює Вікторія Вознюк, керівник відділу комунікацій Юнілівер Україна. — Так, уже зараз наша чайна фабрика в Гостомелі працює за принципом нуль відходів на захоронення“ і відправляє 100% відходів на переробку або повторне використання в інших сферах, а весь наш чайний портфель сертифіковано міжнародною екологічною організацією Rainforest. Бренд Lipton має великий досвід роботи в екологічних проектах в Україні, і ми вдячні компанії „Рійк Цваан Україна“ за запрошення і можливість зробити свій внесок у таку важливу і масштабну ініціативу, а Посольству Королівства Нідерландів — за його підтримку».

Не випадково частиною флешмобу став виступ засновниці волонтерської ініціативи «Україна Без Сміття» Євгенії Аратовської, яка розповіла не лише про принципи сортування сміття, що застосовуються на громадських сортувальних станціях NoWaste Recycling Station, а й про необхідність широкого обговорення українським суспільством і бізнесом принципів розширеної відповідальності виробників за утилізацію відходів.

Рійк Цваан Україна
Фото: Рійк Цваан Україна

«Сьогодні на авіаційну галузь припадає приблизно 2,5% всіх викидів CO2, тому KLM усвідомлює відповідальність і бере на себе провідну роль у створенні більш екологічного майбутнього для авіації. Наша компанія активно впроваджує такі інновації, як польоти на біоавіапаливі, програму компенсації вуглецевого сліду від перельотів CO2ZERO, вживає заходів зі скорочення відходів на борту і працює над створенням концепції літака майбутнього, а тому ми із задоволенням прийняли від компанії „Рійк Цваан Україна“ даний еко-флешмоб і продовжимо цю місію», — повідомили в авіакомпанії.

Головна дія флешмобу відбулася на території «зелених легенів» Києва — в Бориспільському лісовому господарстві, де гостинні господарі на чолі з директором Олександром Кореневим, підготували для еко-волонтерів не лише ділянку для посадки лісу і всі необхідні інструменти, включаючи популярний у світовій лісокультурній практиці «меч Колесова», а й 8 тисяч сіянців дуба і сосни, вирощених у власних лісових розсадниках. Приголомшлива за атмосферою і позитивною мотивацією акція, яка об'єднала понад 80 представників компаній, стала ефективним «зеленим» тімбілдінгом, адже активна і корисна діяльність на свіжому повітрі мало кого залишає байдужим.

Рійк Цваан Україна
Фото: Рійк Цваан Україна

«Мені приємно провести цей сонячний теплий день у лісі з моїми колегами за такою важливою і відповідальною справою як посадка нового лісу, — заявив Йеннес де Мол, Посол Королівства Нідерландів в Україні. — Думаю, це тільки початок і дана ініціатива перетвориться на популярний соціальний сhallenge, бо охорона природи — це не разова акція, а щоденна практика. Адже всі ми дотримуємося правила — думай глобально, дій локально».

Місію було виконано в повному обсязі, підтвердженням чому стала офіційна реєстрація абсолютного рекорду України з одночасної висадки дерев серед міжнародних компаній, що ведуть свою діяльність в Україні.

Генеральний директор Книги рекордів України Анна Крисюк, яка також взяла участь у висадці дерев, вручила учасникам акції дипломи Національного проекту «Книга рекордів України» і висловила впевненість, що ця важлива ініціатива дасть старт новому всеукраїнському флешмобу з висадки протягом року 1 млн дерев.

Реалізація цієї амбітної і вкрай актуальної для нашої країни мети — завдання для всього нашого суспільства, а український бізнес з нідерландським корінням, який став піонером цього важливого еко-руху, завжди готовий об'єднати однодумців, налагодити діалог і посадити нове дерево!

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X