Угорці викупили компанію-кредитора Київського метрополітену

23 серпня 2018, 18:33

Угорська інвестиційно-девелоперська компанія ODELUS-Construkt Kft. оголосила про завершення операції з придбання компанії Укррослізинг, яка на початку 2017 року відсудила у Київського метрополітену 1,96 млрд грн за поставку 100 вагонів в 2010-2013 роках.

Про це повідомила видання Budapest.Business Journal, передає Інтерфакс-Україна.

Відповідно до публікації, угорська компанія заявляє, що з придбанням 100% акцій вона підкреслює свою стратегію подальшого інвестування в перспективні східноєвропейські ринки і підприємства.

Відео дня

Сторони не розкривають ціну покупки і інші деталі угоди.

"Це придбання представляє ключовий момент в розширенні ODELUS. Ми будемо уважно спостерігати за іншими перспективними компаніями в Центральній і Східній Європі", - цитує видання представника компанії.


Компанія ODELUS-Construkt Kft., Згідно відкритої інформаційної бази даних, заснована в січні 2015 року. Основний вид діяльності - оренда і експлуатація орендованої нерухомості. Чистий обсяг продажів компанії в 2017 році склав € 56,6 тис. У її штаті числиться одна людина.

Укррослізинг зі статутним капіталом 52,6 млн грн створено в листопаді 2008 року. 100% в ньому належить кіпрській Ukrrosleasing Cyprus Limited, кінцевим бенефіціаром якої з січня 2018 року і до недавнього часу вважався українсько-російський бізнесмен Павло Фукс.

Однак, згідно з даними держреєстру, в даний час кінцевим бенефіціаром є громадянин Австрії Уве Крістіан Ешнер.

За даними сервісу Opendatabot, зміна бенефіціара Укррослізинг відбулася в кінці липня 2018 року.


Павло Фукс відомий тим, що скуповує активи, які раніше належали оточенню Віктора Януковича. Зараз російський бізнесмен контролює ДВ Нафтогазовидобувну компанію, що володіє ТЕЦ Есхар в Харківській області. Раніше ця станція належала оточенню лідера опозиційного блоку Юрію Бойку.


У липні 2009 року Укррослізинг виграв тендер на поставку Київському метрополітену в лізинг 100 вагонів метро протягом 2009-2014 рр. Вагони закуповувалися за рахунок коштів ЄБРР. Столичний метрополітен за період з 19 березня 2010 року по 28 лютого 2013 року одержав 100 вагонів, в тому числі 25 од. виробництва Крюківського вагонзаводу, 33 од. виробництва російських Вагонмаш і 42 Метровагонмаш (обидва - РФ).

Однак в період з 2010-го по 2013 рр. Київ заборгував цій компанії майже 2 млрд грн.

В ході судових розглядів сторін виконавча служба Мін'юсту заарештувала рахунки Київського метрополітену, а з кінця червня заблокувала роботу його кас.

У липні поточного року Київська міська рада прийняла рішення про реструктуризацію 1,8 млрд грн боргу КП Київський метрополітен перед Укррослізинг за поставку вагонів.

Мер Києва Віталій Кличко також доручив керівнику Київського метрополітену звернутися до суду для припинення провадження стосовно метрополітену в зв'язку з санкціями щодо Укррослізинг.

Раніше в Київраді розцінювали дії Укррослізинг як структури, безпосередньо афілійованої з країною-агресором - Російською Федерацією, в зв'язку з чим зверталися до української влади з клопотанням про застосування санкцій у відношенні Укррослізинг.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X