У світі утворився новий автомобільний альянс

0 коментувати
За словами президента альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi Карлоса Гона, що в першому півріччі 2017 року альянс вийшов на перше місце в світі з продажу автомобілів, реалізувавши майже 5,3 млн легкових і легких комерційних машин

За словами президента альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi Карлоса Гона, що в першому півріччі 2017 року альянс вийшов на перше місце в світі з продажу автомобілів, реалізувавши майже 5,3 млн легкових і легких комерційних машин

Франко-японський альянс Renault-Nissan відтепер називається Renault-Nissan-Mitsubishi

Про це 15 вересня під час презентації нової стратегії, розрахованої до 2022 року, заявив президент альянсу Карлос Гон, пише АвтоРевю.

Назва компанії Mitsubishi, акції якої (34%) альянс придбав за $2,2 млрд. у травні минулого року, включена в офіційну назву, а логотип з двома жовто-червоними лініями перетворений в таку собі геометричну фігуру з трьома вершинами.

Офіційна організаційна структура на сайті альянсу не змінилася. Компанія Mitsubishi в ній підпорядкована Nissan, який організовує групу на паритетних засадах вз Renault (50/50%). При цьому фірма, що відповідає за роботу альянсу і зареєстрована в Амстердамі, юридично, як і раніше, називається Renault-Nissan B.V.

Під час презентації Карлос Гон відзначив, що в першому півріччі 2017 року альянс вийшов на перше місце у світі за продажем автомобілів, реалізувавши майже 5,3 млн легкових і легких комерційних машин. За його словами, до 2022 року цю цифру планується збільшити до 14 млн. автомобілів, а виручку до $240 млрд, у порівнянні з торішніми $180 млрд.

Щоб досягти цієї мети, компанії альянсу випустять 40 нових моделей, з яких 12 будуть чисто електричними, а одна – повністю автономною.

Очікується, що завдяки впровадженню загальної платформи для середньорозмірних автомобілів, кількість машин, побудованих на спільних модульних платформах, виросте в 4,5 раза – до 9 млн од. на рік.

До 2020 року доступ до загальних модульних платформ отримає і компанія Mitsubishi: сумарна економія витрат по альянсу повинна скласти майже $12 млрд.

Більш докладні і конкретні плани будуть оголошені на конференціях кожного з членів альянсу. За правом старшинства першою такі збори 6 жовтня проведе компанія Renault.

Нагадаємо, операція з придбання Renault-Nissan акцій Mitsubishi повинна допомогти автовиробникові подолати кризу, викликану розкриттям махінацій з витратою палива машин.

Тоді Карлос Гон заявив: "Ми допоможемо цій компанії вистояти перед викликами і відновити довіру до неї споживача після скандалу з підтасуваннями даних про витрати палива". А керівництво Mitsubishi Motors додало, що поглиблення партнерства з Nissan стане важливим кроком до відновлення довіри до підмоченої репутації бренду.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: