У світі утворився новий автомобільний альянс
Про це 15 вересня під час презентації нової стратегії, розрахованої до 2022 року, заявив президент альянсу Карлос Гон, пише АвтоРевю.
Назва компанії Mitsubishi, акції якої (34%) альянс придбав за $2,2 млрд. у травні минулого року, включена в офіційну назву, а логотип з двома жовто-червоними лініями перетворений в таку собі геометричну фігуру з трьома вершинами.

Офіційна організаційна структура на сайті альянсу не змінилася. Компанія Mitsubishi в ній підпорядкована Nissan, який організовує групу на паритетних засадах вз Renault (50/50%). При цьому фірма, що відповідає за роботу альянсу і зареєстрована в Амстердамі, юридично, як і раніше, називається Renault-Nissan B.V.
Під час презентації Карлос Гон відзначив, що в першому півріччі 2017 року альянс вийшов на перше місце у світі за продажем автомобілів, реалізувавши майже 5,3 млн легкових і легких комерційних машин. За його словами, до 2022 року цю цифру планується збільшити до 14 млн. автомобілів, а виручку до $240 млрд, у порівнянні з торішніми $180 млрд.
Щоб досягти цієї мети, компанії альянсу випустять 40 нових моделей, з яких 12 будуть чисто електричними, а одна – повністю автономною.
Очікується, що завдяки впровадженню загальної платформи для середньорозмірних автомобілів, кількість машин, побудованих на спільних модульних платформах, виросте в 4,5 раза – до 9 млн од. на рік.
До 2020 року доступ до загальних модульних платформ отримає і компанія Mitsubishi: сумарна економія витрат по альянсу повинна скласти майже $12 млрд.
Більш докладні і конкретні плани будуть оголошені на конференціях кожного з членів альянсу. За правом старшинства першою такі збори 6 жовтня проведе компанія Renault.
Нагадаємо, операція з придбання Renault-Nissan акцій Mitsubishi повинна допомогти автовиробникові подолати кризу, викликану розкриттям махінацій з витратою палива машин.
Тоді Карлос Гон заявив: "Ми допоможемо цій компанії вистояти перед викликами і відновити довіру до неї споживача після скандалу з підтасуваннями даних про витрати палива". А керівництво Mitsubishi Motors додало, що поглиблення партнерства з Nissan стане важливим кроком до відновлення довіри до підмоченої репутації бренду.