У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни - аналітики Волл-Стрит

3 лютого 2018, 10:24
1100
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Кава Starbucks

Аналітики Волл-Стрит вважають, що розширення мережі кав'ярень Starbucks та підвищення цін призводить до зниження прибутку американської компанії, повідомляє Reuters.

Доходи Starbucks зросли на 2% за останній квартал у порівнянні з 9% в 2015 році. Експерти пояснюють це тим, що компанія пожирає свій власний бізнес, відкриваючи щорічно по 700 нових кав'ярень лише в США. Американська мережа Starbucks налічує понад 14 тисяч закладів - це більше, ніж у McDonald's.

Президент дослідницької фірми Quo Vadis Capital Джон Золідіс вважає, що прибуток Starbucks падає через перевиробництво. Він також зазначає, що компанія невиправдано завищує ціни.

Ціни на каву в Starbucks торік зросли на 3,5%, в той час як мережа Dunkin 'Donuts підвищила вартість кави менш як на 1%, а McDonald's практично не змінював ціни на каву вже два роки.

Нагадаємо, що на Всесвітньому економічному форумі в Давосі мер Києва Віталій Кличко запевнив, що зробить все можливе, щоб мережа Starbucks зайшла в Україну. Та у Starbuсks заявили, що не розглядають варіант виходу на український ринок.

Вибір редакції

Наукпоп

Сьогодні, 16:00

article_img
Дзвоніть Спілбергу. Вбивця найбільшої акули на Землі може бути ще живий
Події

Сьогодні, 09:17

article_img
Ввічливі патрульні привозять до старих ментів. Відомі українці - про конфлікт київської поліції з С14
Культура

Сьогодні, 10:29

article_img
Організатори Оскара відмовилися від планів вручити чотири нагороди під час реклами

Головне

Компанії/Ринки

Сьогодні, 14:42

article_img
Мистецтво привертати увагу. Історія успіху креативного агентства Banda
Геополітика

Сьогодні, 01:49

article_img
Трамп підписав пакет законів, який збільшує допомогу Україні майже до $700 млн
Бокс

Сьогодні, 13:32

article_img
Промоутер запланував організувати бій Усика проти росіянина Повєткіна - ЗМІ