У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни - аналітики Волл-Стрит

0 коментувати
 Кава Starbucks
Unsplash

Кава Starbucks

Аналітики Волл-Стрит вважають, що розширення мережі кав'ярень Starbucks та підвищення цін призводить до зниження прибутку американської компанії, повідомляє Reuters.

Доходи Starbucks зросли на 2% за останній квартал у порівнянні з 9% в 2015 році. Експерти пояснюють це тим, що компанія пожирає свій власний бізнес, відкриваючи щорічно по 700 нових кав'ярень лише в США. Американська мережа Starbucks налічує понад 14 тисяч закладів - це більше, ніж у McDonald's.

Президент дослідницької фірми Quo Vadis Capital Джон Золідіс вважає, що прибуток Starbucks падає через перевиробництво. Він також зазначає, що компанія невиправдано завищує ціни.

Ціни на каву в Starbucks торік зросли на 3,5%, в той час як мережа Dunkin 'Donuts підвищила вартість кави менш як на 1%, а McDonald's практично не змінював ціни на каву вже два роки.

Нагадаємо, що на Всесвітньому економічному форумі в Давосі мер Києва Віталій Кличко запевнив, що зробить все можливе, щоб мережа Starbucks зайшла в Україну. Та у Starbuсks заявили, що не розглядають варіант виходу на український ринок.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: