Через п’ять років. Apple повернула собі звання найдорожчого бренду у світі — Brand Finance

26 січня 2021, 13:43

Apple повернула собі звання найдорожчого бренду світу за версією Brand Finance через 5 років. Минулорічний лідер Amazon — другий.

Компанія Apple вперше за п’ять років посіла перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу, йдеться в звіті консалтингової фірми Brand Finance Global 500 опублікованому в 2021 році.

Відео дня

Експерти оцінили вартість бренду компанії в $263,4 млрд — її вартість зросла на 87% рік до року.

Лідер попередніх трьох рейтингів онлайн-ритейлер Amazon цього разу виявився на другому місці. Вартість бренду компанії становить $254,2 млрд — порівняно з торішнім рейтингом вона зросла на 15%.

У рейтингу 2021 року Google опустився в рейтингу на третє місце. Вартість бренду компанії зросла всього на 1% і становить $191,2 млрд.

Як і роком раніше в топ-5 також увійшли бренди Microsoft ($140,4 млрд) і Samsung ($102,6 млрд).

Найбільш швидкорослим брендом в рейтингу стала Tesla. За рік її оцінка зросла на 158% - до $32 млрд.

В першу десятку найдорожчих брендів також увійшли великий офлайн-ритейлер Wallmart, Facebook, найбільший китайський комерційний банк ICBC, американська телекомунікаційна компанія Verizon, а також китайська соціальна мережа WeChat.

Незважаючи на те, що в рейтингу найдорожчих брендів WeChat посів всього лише 10-е місце, китайська компанія обігнала Ferrari і став найсильнішим брендом у світі з найвищим балом 95,4 з 100 і рейтингом сили бренду AAA +.

На тлі пандемії коронавірусу в сфері медіа значно зріс digital-сегмент. Netflix збільшив кількість передплатників до 220 млн осіб, в результаті чого вартість бренду додала 9% і склала $24,9 млрд. Крім того, вперше увійшли до рейтингу Brand Finance музичний стрімінговий сервіс Spotify (зростання на 39%, до 5,6 млрд) і розробник ігор Electronic Arts (зростання на 14%, до $4,4 млрд).

Нагадаємо, що згідно з рейтингом 100 найдорожчих брендів за версією Forbes, перше місце також займала Apple. Видання оцінило бренд компанії в $241,2 млрд. На другому і третьому місці опинилися Google — $207,5 млрд (+ 24%) і Microsoft — $162,9 млрд (+ 30%).

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X