У Nestle визнають, що більшість її продуктів харчування шкідливі для здоров’я — FT

31 травня 2021, 10:29

Компанія Nestle, найбільший в світі виробник продуктів харчування, визнає, що більш ніж 60% її продукції не відповідає загальноприйнятому визначенню здорової їжі.

Про це повідомила газета Financial Times з посиланням на внутрішній документ Nestle, з яким ознайомилися журналісти видання.

У презентації, представленій топ-менеджерам Nestle на початку цього року, йдеться, що продукти харчування та напої (не включаючи корми для домашніх тварин і спеціалізоване медичне харчування) з рейтингом вище 3,5 по австралійській системі оцінки генерують лише 37% доходів компанії.

Відео дня

Ця система оцінює продукти харчування за п’ятибальною шкалою і використовується в дослідженнях низки міжнародних груп. У документі Nestle йдеться, що продукти і напої з рейтингом вище 3,5 вважаються здоровою їжею.

У 70% продуктів харчування, 96% напоїв (не включаючи чисту каву) і 99% кондитерських виробів і морозива рейтинг нижче, йдеться в документі Nestle. У 60% молочних продуктів і 82% води, яку продає компанія, рейтинг вище 3,5.

Найгірше оцінена заморожена піца марки DiGiorno, вода San Pellegrino і Nesquik зі смаком полуниці.

«Ми значно поліпшили нашу продукці … [але] наш портфель, як і раніше, відстає від зовнішніх визначень того, що вважається здоровим, в умовах стрімкого зростання нормативного тиску і вимог споживачів», — йдеться в презентації.

У документі наведено оцінку продукції компанії, яка генерує близько половини її річної виручки в 92,6 млрд швейцарських франків (не включено дитяче харчування, корми для домашніх тварин, каву і продукти для людей з особливими захворюваннями).

FT зазначає, що в світі все більше уваги приділяється боротьбі з ожирінням і пропаганді здорового способу життя. Виробникам продуктів харчування доводиться з цим рахуватися. Топ-менеджери Nestle обмірковують, які нові зобов’язання компанії варто взяти на себе. Очікується, що її плани будуть озвучені в цьому році. Група також оновлює свої внутрішні стандарти харчування, відомі як Nestlé Nutritional Foundation, які були введені при колишньому генеральному директорові. Один з варіантів — відмовитися або змінити ці стандарти для кондитерських виробів, пише FT.

Nestle — найбільший в світі виробників продуктів харчування зі штаб-квартирою в Веве (Швейцарія). Компанія має 376 фабрик у 84 країнах. Її портфель включає більше 2 тисяч брендів, в тому числі марки Nestle, Nescafe, KitKat, Gerber, Maggi.

Бізнес Nestle в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин. Найбільш відомі українські бренди компанії - Світоч, Торчин і Мівіна.

Показати ще новини
Радіо НВ
X