У Києві відкрили сучасний центр обслуговування споживачів газу — 104.UA

9 жовтня 2020, 11:45
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Сучасний центр обслуговування споживачів газу (Фото:Олег Сошко)

Сучасний центр обслуговування споживачів газу (Фото:Олег Сошко)

8 жовтня у Києві відкрили інноваційний сервісний центр 104.UA для обслуговування споживачів природного газу.

Це перший центр, створений за принципом відкритого простору, який максимально адаптований під потреби клієнта. У центрі зазначають, що під час його створення орієнтувалися на досвід компаній Apple та Amazon, які відомі найкращими у світі підходами до клієнтського сервісу.

Особливістю клієнтського простору 104.UA є те, що споживачам не потрібно стояти в черзі. Технології Центру дозволяють вибрати зручний спосіб обслуговування — самостійне використання інтерактивного обладнання або за допомогою консультанта, який допоможе вирішити всі проблемні питання.

«Принципово нове — це зміна філософії. Тепер не споживач газу іде до нас, а наші фахівці приходять до клієнта», — зазначає Юрій Петрук, директор ТОВ «104.UA».

Олег Сошко
Фото: Олег Сошко

Новий інноваційний центр об'єднує усі напрями сервісів 104.UA — контакт-центр, який обслуговує до 60 млн звернень за рік, особистий кабінет, онлайн-сервіси та чат-боти у месенджерах, якими користуються близько 4 млн споживачів газу, а також 120 центрів обслуговування клієнтів у різних регіонах.

Він розташований у центрі Києва, неподалік від метро, на вул. Хрещатик, 52.

Інноваційний центр є єдиною об'єднаною точкою входу до всіх онлайн-сервісів 104.UA. Якщо приходить клієнт, який не користується електронними сервісами, менеджери не лише вирішують його проблему, а й допомагають перейти до онлайн-обслуговування. Це дуже зручно, адже в будь-який час, перебуваючи вдома, в особистому кабінеті можна вирішити всі ті самі питання, що і на прийомі у фахівця.

У сервісному центрі є всі необхідні умови — сучасні комп’ютери для роботи в особистому кабінеті, індивідуальний підхід від менеджерів, два кабінети для вирішення питань в індивідуальному порядку, зала для лекцій та презентацій і навіть дитячий куточок.

«Ми намагаємося бути на крок попереду на ринку комунальних послуг. Ми запроваджуємо нові технології і бачимо, що це потрібно людям. П’ять років тому ми починали з того, що переформатували роботу абонвідділів, де споживачам потрібно було стояти в черзі до віконечка, і пересадили наших клієнтів у крісло. Зараз ми розуміємо, що потрібно обслуговувати клієнтів онлайн. Але для того, щоб перейти в онлайн, у багатьох споживачів є бар'єри, перестороги або немає часу, щоб з усім розібратися. У таких центрах ми допомагатимемо подолати ці бар'єри. Наприклад, споживачі звикли зберігати паперові квитанції про оплату, які давно не потрібні, щомісяця ходити у відділення, не довіряють додаткам тощо. Натомість це все можна замінити нашими онлайн-сервісами, доступними в режимі 24/7 зі смартфона, планшета або комп’ютера», — каже Юрій Петрук.

Обслуговування відбувається на планшетах, тож не потрібно роздруковувати папери, приносити документи тощо. Клієнтам за потреби допомагають встановити необхідні сервісні додатки та вчать, як ними користуватися.

Ще однією перевагою нового сервісного центру є те, що тут встановлений перший термінал, який компанія розробила спеціально для максимальної зручності і швидкості обслуговування споживачів газу.

Олег Сошко
Фото: Олег Сошко

«Звичайні термінали популярні серед банків та платіжних систем. Ми перша компанія на ринку комунальних послуг, яка розробила спеціальний термінал, де ми зібрали найбільш затребувані послуги серед споживачів газу», — розповідає керівник 104.ua.

До кінця року у сервісних центрах різних областей планують встановити близько 30 таких терміналів, а наступного року — продовжувати роботу над розширенням географії їх використання.

Клієнту достатньо зареєструватися у терміналі 104.UA за номером телефону, додати пароль та особовий рахунок та оплатити за газ банківською картою. Надалі для користування терміналом достатньо просто ввести номер телефону та підтвердити вхід за допомогою СМС.

Олег Сошко
Фото: Олег Сошко

Наразі компанія 104.UA працює у 16 областях та обслуговує понад 8 млн споживачів. До єдиного сервісного центру 104.UA може звернутися будь-який споживач із цих областей, та дистанційно вирішити навіть питання заміни обладнання чи технічного обслуговування.

Одночасно можна адмініструвати до п’яти, а при потребі — і більше, рахунків. Тобто, таким чином можна, будучи в Києві, наприклад, вирішити питання газопостачання батьків, які живуть в іншій області.

У найближчих планах компанії відкрити подібні сучасні центри у містах-мільйонниках. Зараз до відкриття готують центр 104.ua у Дніпрі.

Олег Сошко
Фото: Олег Сошко

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X