У Київстар відповіли на штраф АМКУ

15 грудня 2017, 17:09
Найбільший мобільний оператор України – компанія Київстар заявила, що претензії Антимонопольного комітету (АМКУ) не стосуються тарифікації голосових викликів, а інформування про це абонентів

Про це повідомили у прес-службі компанії.

“Відповідно до закону Про телекомунікації кожен телеком (телекомунікаційний - ред.) оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги”, - йдеться в повідомленні.

Відео дня

У компанії зазначили, що тарифікація голосових викликів у мережі Київстар повністю відповідає вимогам Закону України Про телекомунікації і Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг.

У Київстар додали, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації.

При цьому, у компанії додали, що наразі розглядається питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу.

Нагадаємо, що 15 грудня АМКУ оштрафував мобільного оператора Київстар на 21,3 млн грн за недобросовісну конкуренцію.

Крім того, наприкінці листопада Комітет оштрафував Київстар на 54,4 тис. грн за неподання інформації комітету.

При цьому сам оператор заявив, що АМКУ запитував у нього інформацію, яка стосувалася телефонних переговорів одного з суб'єктів господарювання, і пообіцяв оскаржити рішення комітету.


Київстар - найбільший український оператор мобільного зв'язку, який обслуговував на кінець червня цього року 26,1 млн абонентів. Його виручка за перше півріччя 2017 року збільшилася на 10,8% в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року - до 7,9 млрд грн.

Акціонер Київстару - група Veon Ltd. (раніше - VimpelCom ltd). Акції групи перебувають у вільному обігу на фондовій біржі NASDAQ.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X