У Києві зробили жорсткішими правила розміщення реклами

19 листопада 2018, 08:20

Київська міська рада внесла зміни до правил благоустрою міста, зробивши жорсткішими правила розміщення реклами.

Про це написав депутат Київради Андрій Андрєєв на своїй Facebook-сторінці.

Тепер реклама (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами: телефон, номер дозволу та термін його дії.

Відео дня

Крім того, змінені правила демонтажу реклами. Встановлено, що рекламні засоби, які розміщені в охоронних зонах інженерних конструкцій, в разі виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачем або власником рекламного засобу без відшкодування збитків.

"Новими правилами чітко визначено, що розміщення оголошень, наклейок, написів тощо здійснюється тільки в спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником або балансоутримувачем протягом тижня", - зазначив депутат.

За його словами, в разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, вказаний в оголошенні, буде здійснюватися автододзвонювання з інформуванням про порушення правил благоустрою.

"Інтервал між набором - кілька хвилин. Автододзвонювання буде здійснюватися до усунення порушення та сплати штрафу (у разі складання протоколу про адмінпорушення)", - додав він.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Київ домовився з бізнесом про зменшення кількості реклами.

Показати ще новини
Радіо НВ
X