У дитячих роликах на YouTube перестануть показувати персоналізовану рекламу
Сервіс ввів нові правила для творців дитячого контенту.
Адміністрація сервісу YouTube зобов’язала творців відео обов’язково позначати дитячий контент в завантажених роликах. Оновлені правила вплинуть на монетизацію роликів і видачу контенту.
«Відсьогодні всі автори повинні вказувати, призначені чи їх відео для дітей», — йдеться в листі YouTube авторам каналів.
У призначених для дітей роликах більше не будуть показувати персоналізовану рекламу, що вплине на дохід авторів цих відео. Також будуть відключені повідомлення і коментарі.
Позначати наявність дитячого контенту зобов’язані всі творці контенту. Для цього в YouTube з’явилася спеціальна настройка. Помітити наявність дитячого контенту можна як на рівні каналу, так і на рівні окремих відео.

Якщо автор не вкаже категорію контенту або YouTube виявить помилку, аудиторія відео буде визначатися автоматично. У таких випадках адміністрація сервісу обіцяє «вживати заходів» до авторів відео.
Нові правила YouTube пов’язані з тим, що недавно компанія виплатила рекордний штраф Федеральної торгової комісії США (FTC) через порушення приватності дітей на платформі.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.