У дитячих роликах на YouTube перестануть показувати персоналізовану рекламу

14 листопада 2019, 14:09

Сервіс ввів нові правила для творців дитячого контенту.

Адміністрація сервісу YouTube зобов’язала творців відео обов’язково позначати дитячий контент в завантажених роликах. Оновлені правила вплинуть на монетизацію роликів і видачу контенту.

Відео дня

«Відсьогодні всі автори повинні вказувати, призначені чи їх відео для дітей», — йдеться в листі YouTube авторам каналів.

У призначених для дітей роликах більше не будуть показувати персоналізовану рекламу, що вплине на дохід авторів цих відео. Також будуть відключені повідомлення і коментарі.

Позначати наявність дитячого контенту зобов’язані всі творці контенту. Для цього в YouTube з’явилася спеціальна настройка. Помітити наявність дитячого контенту можна як на рівні каналу, так і на рівні окремих відео.

Якщо автор не вкаже категорію контенту або YouTube виявить помилку, аудиторія відео буде визначатися автоматично. У таких випадках адміністрація сервісу обіцяє «вживати заходів» до авторів відео.

Нові правила YouTube пов’язані з тим, що недавно компанія виплатила рекордний штраф Федеральної торгової комісії США (FTC) через порушення приватності дітей на платформі.


Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X