«На нас вилили купу бруду». У Banda пояснили співпрацю з російським комунікаційним агентством

31 травня 2021, 16:54

У Banda заявили, що засуджують політику російської влади і тих людей, які її підтримують.

В українському креативному агентстві Banda пояснили обмін співробітниками з російським комунікаційним агентством Setters. Відповідний пост компанія опублікувала в Facebook.

Відео дня

«Минулого тижня до нас в гості приїхали п’ять співробітників російського комунікаційного агентства Setters. Це викликало хвилю обурення. На нас вилили купу бруду. Ми хочемо пояснити свою позицію: вона чітка, тут немає і не може бути компромісів», — йдеться в повідомленні Banda.

В агентстві заявили, що гостро засуджують політику російської влади і тих людей, які її підтримують і додали, що з 2014 року не працюють з російським бізнесом. Також у Banda додали, що не співпрацюють з агентством Setters на комерційній основі і не залучені в жодному проєкті разом з ними.

«Ми впливаємо на розвиток України у сфері, в якій працюємо. І надалі робитимемо це з гордістю. Ми хочемо і будемо обмінюватися досвідом з кращими світовими агентствами. Ми прагнемо дружити з цікавими і талановитими людьми. Ми проти сліпої ненависті.

Проти того, що в Росії довгий час намагаються прищепити цілому народові - ненависть і презирство до всього світу, не мислить так, як ти. Ненависть до людини тільки тому, що вона росіянин, американець, єврей, гей, мусульманин ніколи не приживеться в banda ", — йдеться в заяві агентства.

Також в Banda додали, що вони є відкритими і їм нема чого приховувати, але закрили коментарі до посту.

Нагадаємо, що 26 травня комунікаційне агентство Setters оголосило у своєму інстаграм про обмін співробітниками з українським агентством Banda. Новина викликала шквал обурення в соціальних мережах.

Раніше повідомлялося, що Banda була визнана найефективнішим незалежним агентством у світі за результатами Effie Index 2020.

Серед клієнтів Banda — Monobank, Comfy, ПриватБанк, Budweiser, Borjomi, Uber, KAN, Goodwine, Prom.ua, MacPaw і т. Д. — всього з 30 країн світу. Компанія створювала міжнародний логотип України і стиль Євробачення-2017.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X