Turkish Airlines змінила систему харчування на борту — як це позначиться на українських пасажирах

27 серпня 2020, 17:57

Авіакомпанія Turkish Airlines відмовилася від надання харчування на всіх внутрішніх рейсах і міжнародних рейсах тривалістю менше 2 годин.

Новий сервіс у Turkish Airlines пояснили необхідністю знизити контакт між екіпажами і пасажирами для їх захисту в умовах пандемії COVID-19, повідомляє avianews.

Мандрівники на коротких маршрутах можуть розраховувати тільки на надання води, проте її необхідно буде попросити у бортпровідників, оскільки вона подається за індивідуальним запитом.

Відео дня

На міжнародних рейсах від 2 годин харчування надається за спрощеною концепцією. Наприклад, на рейсах до України тривалістю понад 2 години в економ-класі пасажири отримують паперові пакети, в яких знаходяться вода, сік, сендвіч і десерт.

На даний час Turkish Airlines виконує рейси зі Стамбула до Києва, Львова, Одеси, Херсона, Запоріжжя та Харкова. Тривалість рейсів до Одеси, Херсона і Запоріжжя становить менше 2 годин. Отже, на цих маршрутах пасажири можуть отримати тільки воду.

Як повідомлялося, 1 липня Туреччина відновила регулярне авіасполучення з Україною після карантинної перерви.

Показати ще новини
Радіо НВ
X