Внутрішній туризм не врятував. Як подорожували українці під час адаптивного карантину — дослідження
Кількість заброньованих турів, як і самих туристів, у липні-серпні 2020 року скоротилася майже вдвічі у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Як свідчать дані туроператора Join UP!, якщо за липень-серпень 2019 року по турах подорожували 207,7 тис. осіб, то за аналогічний період 2020 року — 133,2 тис.

При цьому ставка на внутрішній туризм у зв’язку з закриттям популярних напрямків, себе не виправдала. У липні 2020 року частка внутрішнього туризму в структурі продажів Join UP! зменшилась на 1,2% у порівнянні з 2019 роком. У серпні ситуація трохи вирівнялася, але все одно динаміка негативна: -0,1%.
Також у 2020 році змінилися терміни бронювання турів заздалегідь: більшість туристів вважає за краще бронювати поїздки ближче до моменту відправлення. Так, якщо порівняти серпень 2019 (дата початку туру) і серпень 2020 року, то кількість днів до початку туру в 2019 році — 27, а в 2020 році — 13. Пояснюється такий тренд легко: правила в'їзду часто змінюються, а закриття/відкриття кордонів відбувається майже щодня.
Відповіддю на коронакризу стало і зниження цін, зазначили у Join UP! Цю тенденцію добре видно за даними ключових популярних напрямків літа — Албанії (2019 — $897,9, проти 2020 — $790,2) і Туреччини (2019 — $941,3, проти 2020 — $781,22). Винятком став Єгипет, де середня ціна пакетного туру трохи збільшилась (2019 — $703,2, проти 2020 року — $823,9).

Як повідомлялося, у 2019 році послугами Join UP! скористались 1,01 млн туристів, на 11% більше, ніж у 2018 році.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.