Топ-менеджер МХП назвав Укрзалізницю "гальмом" у розвитку агросектору

5 листопада 2018, 19:00
1837
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Фото: Укрзалізниця

Мельник вважає, що потрібно вирішити питання допуску приватної тяги на магістралі

Перший заступник голови правління, операційний директор Миронівського хлібопродукту і колишній міністр агрополітики Юрій Мельник вважає Укрзалізницю “гальмом” у розвитку зовнішньої торгівлі в аграрному секторі.

Про це він заявив в ефірі програми Гроші вперед! на Радіо НВ.

"З моєї точки зору сьогодні Укрзалізниця є гальмом у розвитку зовнішньої торгівлі, зокрема, в аграрному секторі, і не тільки. За останній рік всі асоціації, діяльність яких залежить від Укрзалізниці, ставили питання про цілу низку системних невідповідностей, які з’явилися в роботі компанії", – розповів він.

 

 

Розподіл, брак і простоювання вагонів, підвищення тарифів, закриття станцій – все це є наслідком "непродуманої політики" Укрзалізниці, вважає Мельник.

За його словами, Україна розвиває аграрний сектор, при цьому поставки скорочуються щоденно, і це відчуває весь бізнес.

Мельник вважає, що потрібно вирішити питання допуску приватної тяги на ринок залізничних вантажоперевезень. Він зазначив, що аграрний бізнес збільшив власну кількість вагонів, проте вони стоять і не обслуговуються днями.

"Потрібно вирішити питання про приватну тягу, яка повинна вийти на магістралі...Тут не так багато рішень потрібно приймати, щоб дозволити бізнесу купляти локомотиви і виходити на магістралі", – підкреслив Мельник.

Він зазначив, що більшість зернотрейдерів і агрокомпаній мають свої локомотиви, але не мають права виходити на залізничі шляхи, тому вони працюють на елеваторах.

За словами Мельника, Укрзалізниця буде виконувати регуляторну функцію, а бізнес платитиме за вихід на магістралі.

Зазначимо, що раніше перший заступник міністра агрополітики Максим Мартинюк виступив за допуск приватних перевізників на залізничний ринок.

Нагадаємо, що Верховна Рада відхилила законопроект №7316 Про залізничний транспорт України, який передбачав допуск приватної тяги на шляхи Укрзалізниці.

Документ передбачав відокремлення діяльності оператора інфраструктури і перевізника, визначав умови доступу до інфраструктури, відповідальність перевізників і принципи тарифної політики і допускав приватні компанії до організації перевезень пасажирів та вантажів.

Зверніть увагу

Вибір редакції

Події

Вчора, 17:56

article_img
В останній момент. Стало відомо, скільки українцев не залишають заповіт
Шоу-бізнес

Вчора, 14:41

article_img
MARUV замість TAYANNA. Став відомий порядок виступів учасників Нацвідбору на Євробачення 2019
IT-індустрія

Вчора, 12:05

article_img
Невловимий месенджер. Як Росія знову безуспішно намагається заблокувати Telegram

Головне

Компанії/Ринки

Вчора, 11:16

article_img
Amazon, Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів за версією Brand Finance
Країни

Вчора, 11:44

article_img
Біля посольства Японії у Москві затримали 11 активістів, які протестують проти повернення Курил
Геополітика

Вчора, 10:17

article_img
Розвідки США та КНДР підтримують таємний канал зв'язку протягом останніх 10 років - WSJ