Топ-менеджер МХП назвав Укрзалізницю "гальмом" у розвитку агросектору

0 коментувати
Мельник вважає, що потрібно вирішити питання допуску приватної тяги на магістралі
Фото: Укрзалізниця

Мельник вважає, що потрібно вирішити питання допуску приватної тяги на магістралі

Перший заступник голови правління, операційний директор Миронівського хлібопродукту і колишній міністр агрополітики Юрій Мельник вважає Укрзалізницю “гальмом” у розвитку зовнішньої торгівлі в аграрному секторі.

Про це він заявив в ефірі програми Гроші вперед! на Радіо НВ.

"З моєї точки зору сьогодні Укрзалізниця є гальмом у розвитку зовнішньої торгівлі, зокрема, в аграрному секторі, і не тільки. За останній рік всі асоціації, діяльність яких залежить від Укрзалізниці, ставили питання про цілу низку системних невідповідностей, які з’явилися в роботі компанії", – розповів він.

 

 

Розподіл, брак і простоювання вагонів, підвищення тарифів, закриття станцій – все це є наслідком "непродуманої політики" Укрзалізниці, вважає Мельник.

За його словами, Україна розвиває аграрний сектор, при цьому поставки скорочуються щоденно, і це відчуває весь бізнес.

Мельник вважає, що потрібно вирішити питання допуску приватної тяги на ринок залізничних вантажоперевезень. Він зазначив, що аграрний бізнес збільшив власну кількість вагонів, проте вони стоять і не обслуговуються днями.

"Потрібно вирішити питання про приватну тягу, яка повинна вийти на магістралі...Тут не так багато рішень потрібно приймати, щоб дозволити бізнесу купляти локомотиви і виходити на магістралі", – підкреслив Мельник.

Він зазначив, що більшість зернотрейдерів і агрокомпаній мають свої локомотиви, але не мають права виходити на залізничі шляхи, тому вони працюють на елеваторах.

За словами Мельника, Укрзалізниця буде виконувати регуляторну функцію, а бізнес платитиме за вихід на магістралі.

Зазначимо, що раніше перший заступник міністра агрополітики Максим Мартинюк виступив за допуск приватних перевізників на залізничний ринок.

Нагадаємо, що Верховна Рада відхилила законопроект №7316 Про залізничний транспорт України, який передбачав допуск приватної тяги на шляхи Укрзалізниці.

Документ передбачав відокремлення діяльності оператора інфраструктури і перевізника, визначав умови доступу до інфраструктури, відповідальність перевізників і принципи тарифної політики і допускав приватні компанії до організації перевезень пасажирів та вантажів.

Журнал НВ
за спеціальною ціною

Передплата журналу Новое Время до кінця листопаду дешевше на 100 грн! Передплатіть зараз на 12 місяців лише за 559 грн.

Передплатити зараз
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: