Не спилися на карантині. Як виглядає топ-10 найдорожчих пивних брендів — інфографіка

16 серпня 2020, 09:31
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Світовий локдаун і вимушена самоізоляція сотень мільйонів споживачів не привели до зростання вартості брендів найбільших виробників пива.

Найдорожчим пивним брендом, як і рік тому, залишається американський Budweiser — $14,7 млрд, що втратив за рік 5%, свідчать дані рейтингу найдорожчих брендів BrandZ Global Top-100 від міжнародної дослідницької компанії Kantar.

Відео дня

У топ-10 також увійшов американський Bud Light, європейські Heineken, Stella Artois і Giunnes. Ще п’ять місць зайняли бренди з Латинської Америки. Всі вони, крім мексиканських брендів Corona та Modelo втратили у вартості від 1% до 11%.

Про те, як коронавірус і глобальна економічна криза позначилися на вартості найдорожчих брендів світу читайте тут.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X