Кидає виклик Facebook. TikTok планує агресивну експансію на американський ринок e-commerce — FT
TikTok, сервіс для створення і перегляду коротких відео, планує агресивну експансію на ринок електронної комерції в США, повідомляє газета Financial Times з посиланням на джерела.
За словами співрозмовників FT, сервіс, який належить китайській приватній компанії ByteDance, поінформував рекламодавців про низку нових функцій, які з'являться в 2021 році. Зокрема, популярні користувачі отримають можливість розміщувати посилання для просування різної продукції і отримувати комісію за продаж.
Одне з джерел розповіло, що можна буде розміщувати посилання і просувати будь-яку вподобану продукцію, навіть якщо блогер офіційно не фінансується тим чи іншим брендом.
Також TikTok намір надати брендам можливість демонструвати каталоги своєї продукції на платформі, повідомили співрозмовники газети.
Крім того, сервіс запустить продажі під час прямих трансляцій. Користувачі зможуть купити щось в кілька кліків після того, як побачать згадку про цю продукцію в прямій трансляції однієї з зірок TikTok.
Все це свідчить, що соцмережа починає все більше конкурувати з Facebook, який тільки в минулому році впровадив можливість для бізнесу створювати онлайн-магазини в Facebook і Instagram.
У минулому році TikTok зіткнувся з серйозними проблемами в США: тодішній президент Дональд Трамп пригрозив заборонити його через те, що соцмережа належить китайській компанії. Поки неясно, якою буде позиція адміністрації Джо Байдена в цьому питанні.