Телефон Безоса зламав спадкоємний принц Саудівської Аравії — ЗМІ

22 січня 2020, 09:35

Телефон американського мільярдера Джеффа Безоса зламали в 2018 році після того, як він отримав повідомлення в месенджері WhatsApp від спадкоємного принца Саудівської Аравії.

Першою про це повідомила британська газета Guardian з посиланням на джерела.

Імовірно, зашифроване повідомлення з номера Мухаммеда ібн Салмана містило шкідливий файл, який проник у телефон засновника Amazon. Дослідження в рамках судової справи показало, що «з великою часткою ймовірності» злом стався після того, як 1 травня 2018 року під час листування Безос отримав з номера спадкоємного принца Саудівської Аравії заражене відео.

Відео дня

За словами співрозмовника видання, протягом декількох годин зловмисники отримали доступ до великого обсягу даних, які були на телефоні Безоса. Інформації щодо того те, про які саме дані йдеться, видання не має.

Нагадаємо, на початку січня 2019 року Джефф і Маккензі Безос оголосили про розлучення. За інформацією WSJ, вони зробили це приблизно через 48 годин після того, як журналісти National Enquirer звернулися до Безоса по коментар про його стосунки з телеведучою Лорен Санчес. Згідно з матеріалом, що вийшов у січні в National Enquirer, їхні стосунки на той момент тривали як мінімум вісім місяців.

Голова Amazon найняв слідчого Гевіна де Беккера, щоб з’ясувати, як Enquirer отримав його листування з Санчес. Безос також заявив, що Девід Пекер, голова компанії American Media Inc., яка видає National Enquirer, намагався його шантажувати, погрожуючи опублікувати ще одну порцію листувань та інтимних фото. За інформацією WSJ, інтимне листування видання National Enquirer отримало від брата Лорен Майкла Санчеса за $200 тис. 30 березня де Беккер заявив, що це неправда. За його даними, інформацію виданню злили люди, які працювали на Саудівську Аравію. Це нібито пов’язано з тим, що Washington Post активно висвітлює тему вбивства опозиційного до саудівської владі колумніста видання Джамаля Хашукджі в посольстві Саудівської Аравії у Стамбулі в жовтні минулого року. Після виходу колонки де Беккера у виданні Daily Beast компанія American Media Inc. відкрито заявила, що отримала інформацію від Майкла Санчеса, а не від агентів Саудівської Аравії.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X