Бестселери. У 2020 році продажі приладів із голосовим управлінням зросли більш ніж на 60% — GfK

22 березня 2021, 11:28

Через пандемію зріс попит на детектори небезпеки, роботи-пилососи та прилади для приготування їжі.

Глобальний ринок споживчої техніки та електроніки (за виключенням Північної Америки) у 2020 році становить 799 млрд доларів. Зростання у вартісному вимірі порівняно з 2019-м становило 2%, повідомили в дослідницькій компанії GfK.

Відео дня

Сегменти «розумних» продуктів перевищили середні показники продажів та зросли на 24%, до 28 млрд доларів, на ринках EU7 (Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Іспанія, Нідерланди, Бельгія).

«Детектори небезпеки, роботи-пилососи та прилади для приготування їжі мали високий попит, зумовлений потребою споживачів залишатися вдома. У 2020 році прилади із голосовим управлінням стали бестселерами — їх продажі зросли майже на 61 відсоток. Загалом ринок побутової техніки та електроніки зазнав V-подібного зростання на фоні пожвавлення розвинених ринків внаслідок прагнення споживачів інвестувати у свої будинки», — розповіли в GfK.

Через карантинні обмеження споживачі працюють та навчаються вдома, що призвело до 19%-го зростання продажів товарів категорій розумних розваг та офісу (Smart Entertainment & Office) на ринках EU7. Такі показники значною мірою завдячують продажам телевізорів. Крім цього, продажі розумних гарнітур зросли на понад 100% у 2020 році. GfK очікує, що попит на них залишатиметься і в 2021 році.

Також в умовах пандемії зросли продажі малої побутової техніки та категорій Smart Health (а саме роботів-пилососів, приладів для особистої діагностики, фітнес-трекерів, зап’ястних спортивних комп’ютерів тощо). Ці сегменти зростали найбільше на ринках EU7 (на 41%). Продажі роботів-пилососів зросли у грошовому вимірі на 43%, розумних приладів для готування — на 71,5%. Наприклад, розумні вбудовані плити додали 48,2% продажів.

Дані дослідження роздрібної торгівлі GfK вказують на перехід до більш «розумного майбутнього». Віртуальний динамік стає запорукою успіху розумного дому, оскільки голосове управління стає способом взаємодії споживачів із розумною технікою. У 2020 році продажі техніки з голосовим управлінням зросли майже на 61%.

Показати ще новини
Радіо NV
X