Світовий виробник солодощів відзвітував про зростання продажів в Україні

5 лютого 2018, 18:25

Зростання купівельної спроможності українців дозволило швейцарській компанії Nestle - одному з найбільших в світі виробників солодощів - збільшити продажі продукції в Україні на 2% в натуральному вираженні за підсумками 2017 року.

Про це повідомив керуючий директор Nestle в Україні і Молдові Ансгар Борнеманн, передає Інтерфакс-Україна.

За його словами, темпи зростання Nestle в Україні випереджають середні по країні. "За нашими оцінками, зростання в 2018 році буде близько 4%", - сказав він. Але якщо внутрішній ринок в поточному році збільшиться на 4%, то показник Nestle буде ще вище, додав Борнеманн.

Відео дня

Також Nestle нарощує експорт продукції, виробленої на потужностях в Україні. Втім, компанія поки не планує інвестиції в нові виробництва.

Борнеманн додав, що Україні, щоб відновити свої позиції на регіональному ринку Центральної та Східної Європи, потрібні більш високі темпи зростання економіки, ніж нинішні 2%.


Nestle - найбільша компанія світу в сфері виробництва продуктів харчування і напоїв, яка представлена в 189 країнах. Крім цього, володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості. Nestlе належить більше 2 тис. Торгових марок, має 418 заводів. Річний обсяг продажів Nestle в світі в 2016 році досяг 89,5 млрд швейцарських франків.


В Україні Nestle розпочала діяльність в 1994 році. Бізнес Nestle в Україні представлений такими брендами, як Nescafe, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін, а також напрямами: кава, напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин. Об'єднує фабрики Світоч (Львів), Нестле Україна, Волиньхолдинг (ТМ Торчин), Техноком (ТМ Мівіна).

Показати ще новини
Радіо NV
X