Спроба номер три. В Україну знову приходить нідерландська мережа супермаркетів
Нідерландський рітейлер Spar знову задумався про розвиток в Україні. Компанія підписала договір про розвиток продовольчої мережі по франчайзингу з луцькою VolWest Group (управляє мережею Наш край).
Про це розповів генеральний директор компанії Spar Україна Корпорейшн Сергій Шавлукевич, пише liga.net.
Відзначається, що Spar вживає вже третю спробу створити в Україні велику мережу, але досі його зусилля не приносили результату.
Вперше Spar вийшов на український ринок у 2002 році, розвитком бізнесу тоді займалася компанія Центр Спар Україна. Вже через два роки мережа налічувала 12 магазинів у Києві, Броварах, Вишгороді та Луганську.
У 2005 році власник київських торгових точок продав їх російській компанії X5 Retail Group, яка виводила в столицю мережу Перекресток. Через дев'ять років росіяни продали свій український актив дніпропетровському ритейлеру Varus.
Другу спробу створити в Україні велику мережу Spar зробив у 2006 році. Розвитком зайнявся Черкаський торговий дім Спар-Україна. За кілька років нам вдалося відкрити 35 магазинів у різних регіонах країни.
З кризою 2008 року у Спар-Україна виникли проблеми з обслуговуванням валютних кредитів. Право розвивати мережу спочатку перейшло власнику луганської мережі Андрію Мельникову, а потім харківської - Максиму Удовиченко.
"Зараз Spar налічує чотири магазини в Харківській області", - уточнює Сергій Шавлукевич. До кінця цього року планується відкрити не менше 15 об'єктів на заході та півдні країни.
VolWest Group буде відкривати свої магазини під брендом Spar, а також може передавати право на використання бренду іншим компаніям. За три роки планується відкрити 50 магазинів переважно на заході та півдні України. Сума інвестицій у кожен об'єкт - $300-500 за один квадратний метр.
У 2015 році продажі нідерландської Spar Group склали 33 млрд євро, що на 3,5% більше порівняно з попереднім роком, говориться в звіті компанії. У 2015 році магазини мережі відкрилися в Індонезії, Камеруні, Омані та Азербайджані. Рітейлер присутній у 42 країнах світу і управляє мережею з більш ніж 12 000 торгових точок.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.