Співвласник МАУ розповів, як припинення авіасполучення з Росією вдарило по авіабізнесу
"Це, звичайно, відчутно. Навіть притому, що за підсумками цього року ми перевеземо близько 5 мільйонів пасажирів", - сказав він в інтерв'ю НВ.
За його словами, авіакомпанія почала перебудовуватися.
"Ми пережили складний 2014 рік, коли втратили кримський та східноукраїнський ринки, а пасажиропотік скорочувався через падіння плетежеспособности. І це переживемо", - запевнив Майберг.
Водночас він вважає, що припинення авіасполучення між Україною і Росією має більше негативних наслідків для пасажирів, ніж для авіакомпаній.
"Тому що там, де вони раніше могли добиратися безпосередньо, тепер змушені добиратися з пересадками, - пояснив співвласник МАУ.
Майберг впевнений, що рішення влади України "закрити небо" для Росії було правильним.
"Від нашої влади надійшла прагматична пропозиція росіянам, як зберегти авіасполучення. Воно полягало в тому, щоб ті авіакомпанії, які не порушили український закон, літаючи в Крим, продовжили б літати в Україну. А ті, хто порушив, потрапили під заборону. У Росії вистачає авіакомпаній. Але чомусь натомість вони (РФ) зупинили всіх. Але почекайте, МАУ не порушували законодавства в Росії. Чому нас треба зупиняти?", - розповів Майберг.
Як повідомлялося, 25 вересня Кабінет міністрів України прийняв рішення про заборону польотів в Україну російських авіакомпаній. А з 26 листопада набув чинності заборона на транзитні польоти. Таким чином Україна повністю "закрила своє небо" для Росії.
Інтерв'ю з Ароном Майбергом читайте в новому номері журналу Новий Час - №45 від 4 грудня.