SkyUp автоматизував сервіс по відшкодуванню вартості квитків на скасовані рейси

14 липня 2020, 11:52

Авіакомпанія SkyUp Airlines автоматизує обробку звернень пасажирів з приводу відшкодування вартості квитків на скасовані рейси.

Пасажири SkyUp в особистому кабінеті на сайті лоукостера зможуть самостійно вибрати вид відшкодування коштів за скасований рейс, не звертаючись до контакт-центру, повідомили в компанії.

Відео дня

Якщо рейс був відмінений через карантин або відсутність дозволу на в'їзд громадян України в певні країни, квитки можна повернути, вибравши опції:

 — повернення вартості квитка відповідно до умов тарифу;

 — безкоштовну зміну дат подорожі;

 — відшкодування вартості квитка у вигляді промокоду на 120% на будь-які квитки або послуги авіакомпанії.

Якщо рейс був відмінений авіакомпанією у зв’язку з оптимізацією польотної програми, пасажир має право на повернення повної вартості квитка.

«Можливість самостійно вибрати вид відшкодування запущено у бета-версії. Надалі функціонал буде доопрацьовуватися і розширюватися», — додали у SkyUp.

Раніше повідомлялося, що SkyUp скоротить польоти по внутрішніх маршрутах.

Показати ще новини
Радіо НВ
X