Пандемія змусила перебудуватися. Провідні світові компанії люксового сегмента заробили за рік майже $300 млрд

24 листопада 2020, 20:47

Пандемія змусила деяких виробників люксових товарів переглянути можливість продажу в інтернеті.

За підсумками 2019 фінансового року топ-100 світових компаній ринку предметів розкоші отримали дохід у розмірі $281 млрд, йдеться в дослідженні аудиторської компанії Deloitte.

Відео дня

Попри те, що в порівнянні з попереднім роком компанії заробили на $34 млрд більше, зростання ринку сповільнилося з 10,8% до 8,5% за підсумками року.

Водночас у 2019 фінансовому році мінімальний обсяг виторгу, необхідний для включення в перелік 100 провідних світових виробників товарів класу люкс виріс на $20 млн — до $238 млн.

Лідером серед країн за кількістю виробників товарів класу люкс стала Італія. Водночас Франція вийшла на перше місце за сукупним обсягом продажів (28,3%).

За кількістю представників у рейтингу 100 провідних компаній люксового сегмента лідерські позиції продовжує утримувати сегмент продажів одягу і взуття. У той же час середній показник виручки цих компаній залишається досить низьким і становить лише 1,2 млрд.

Зазначається, що пандемія змусила багатьох виробників люксових товарів переглянути можливість продажу в онлайні.

Наприклад, Prada встановила тісну співпрацю з Tmall — комерційним онлайн-каналом компанії Alibaba, а Dolce&Gabbana відкрив власний відеобутік.

Зашгалом обсяг продажів через інтернет збільшився за перше півріччя, досягнувши в квітні рекордних значень зростання в + 209% у порівнянні з попереднім роком.

Раніше повідомлялося, що високий попит на luxury-бренди і предмети розкоші в Китаї може істотно допомогти економіці європейських країн.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X