Для створення маркетплейсу в Україні необхідно під $100 млн — глава Kasta.ua
Без готовності інвестувати приблизно $100 млн створити маркетплейс в Україні буде дуже важко, але на українському ринку є багато можливостей, оскільки конкуренція поки невелика.
Таку думку співзасновник і генеральний директор маркетплейсу Kasta.ua Андрій Логвин висловив в інтерв'ю YouTube-каналу Андрія Жука За рамками ритейлу.
Він розповів, що трансформація Kasta.ua з онлайн-магазину в маркетплейс вже відбулася. Логвин додав, що маркетплейс — це окрема екосистема, яка об'єднує майданчик, де відбувається продаж, логістику і платежі.
«Якщо немає суми під $100 млн, зайти сюди буде дуже важко. З іншого боку, все тільки починається. Ми дивимося на рівень проникнення електронної комерції в сусідніх країнах. Зараз дуже активні наші сусіди — Польща, Румунія, Туреччина. Ми перебуваємо в останньому ешелоні. Наші 4−7% все ще дуже далекі від тих цифр, які є навіть у країн, що розвиваються. Я вже не кажу про Китай, Англію, Корею…» — заявив Логвин.
Він вважає, що в 2020 році e-commerce «пройшов за рік як мінімум кілька років свого розвитку».
«По-перше, e-commerce показав вже якийсь обсяг, і це стало цікаво. Бренди побачили цифри. Якщо раніше це були якісь десятки тисяч одиниць і не було зрозуміло, навіщо цим займатися, то, коли вже є продаж мільйонів одиниць в місяць, це вже зовсім інша історія. По-друге, проникнення самого e-commerce пройшло дуже активно з мільйонних міст у регіони. Там почали активно купувати. Люди перестали боятися смартфонів», — зазначив гендиректор Kasta.ua.
На його думку, український ринок поки «пустий», тому є багато можливостей.
«Ми найбільш низькоконкурентний розвинений великий ринок Європи. Я в цьому глибоко переконаний. Фактично квиток на перемогу в інших країнах вже проданий, і це питання вже закрите», — підкреслив Логвин.
За даними групи компаній EVO, загальна сума фізичних товарів і послуг, які придбали українці в інтернеті у 2020 році, зросла на 41% і становить 107 млрд грн.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.